ZIUA AFACERII TALE 2021 - METRO Sărbătorește afacerile independente pentru al șaselea an conscutiv

București, 12 octombrie

Pentru al șaselea an consecutiv, METRO sărbătorește inițiativa globală Ziua Afacerii Tale, în a doua zi de marți din octombrie.  Anul acesta, campania își propune să evidențieze mai mult ca oricând importanța afacerilor independente pentru publicul larg, invitându-l să viziteze magazinele de proximitate sau restaurantele din vecinătate. În acest fel, ne exprimăm recunoștința pentru rolul și contribuția decisivă a afacerilor independente în viața noastră sărbătorindu-le împreună, astăzi, pe 12 octombrie. Ca un semn de recunoaștere a celei mai mari comunități de antreprenori din România, LaDoiPași, METRO inaugurează 22 de noi magazine care se vor alătura marii familii LaDoiPași de Ziua Afacerii Tale.

Ziua Afacerii Tale se desfășoară anul acesta sub motto-ul „Afacerile independente nu există fără tine!” și se adresează publicului larg care este invitat să se bucure de varietatea serviciilor și produselor pe care magazinele și localurile preferate le aduc în viața de zi cu zi.

În această zi de sărbătoare, fie că alegi să comanzi prânzul de la restaurantul preferat sau îți faci cumpărăturile de la magazinul din colț, vei fi parte a succesului afacerilor independente.

“Anul acesta campania Ziua Afacerii Tale este mai relevantă ca oricând. Antreprenorii independenți au fost alături de comunitate și au oferit sprijin consumatorilor, într-o perioadă în care a fost cea mai mare nevoie de prezența, expertiza și implicarea lor. Este momentul să fim solidari cu ei, ca oameni și ca antreprenori curajoși și, tocmai de aceea, încurajăm publicul larg să susțină antreprenorii locali. Afacerile independente merită mai mult decât admirația noastră, merită tot sprijinul nostru. În calitate de companie wholesale (en-gros), susținem antreprenorii profesioniști, 365 de zile din an, prin soluțiile și serviciile digitale, prin produsele de calitate și disponibilitatea lor la raft. Toți cei care vom trece pragul afacerilor independente astăzi, dar și de acum înainte, vom fi parte integrantă din comunitate, contribuind astfel la succesul afacerilor lor” a declarat Adrian Ariciu, CEO METRO România.

 

Campania globală Ziua Afacerii Tale ne reamintește să-i sărbătorim pe cei care ne înfrumusețează viața în comunitățile în care trăim

Ziua Afacerii Tale din acest an atrage atenția publicului asupra adevăratului sens al bucuriei și îi pune în lumină pe cei care o aduc la viață. Milioane de afaceri independente din lume pur și simplu nu prind viață fără clienții lor, fără experiențele plăcute pe care le oferă zilnic acestora. Restaurantele, cafenelele, magazinele de la colțul străzii fac parte din viața noastră de zi cu zi.

 

Oamenii sunt atât de obișnuiți să le aibă aproape, încât au devenit parte integrantă pentru comunități întregi. Ziua Afacerii Tale 2021 vine ca un memento în timp util, pentru a încuraja publicul larg să aprecieze afacerile independente și să se bucure de experiențele pe care acestea le oferă.

 

Afacerile independente nu există fără tine!

Pentru a promova mesajul și a se asigura că Ziua Afacerii Tale este sărbătorită cum se cuvine în întreaga țară, METRO va spune bun venit pentru 22 de noi magazine LaDoiPași, ce urmează să fie deschise chiar astăzi, în toată țara. De asemenea, ambasadorul brandului LaDoiPași, îndrăgitul actor Pavel Bartoș, va participa la inaugurarea unuia dintre cele mai noi magazine LaDoiPași, în comuna Focuri, județul Iași.

 

Campania de promovare națională de Ziua Afacerii Tale va onora antreprenorii care vor deschide, în aceeași zi, în același timp, 22 magazine LaDoiPași. Acest record absolut, care presupune o colaborare consecventă între colegii din forța de vânzări retail din METRO și partenerii revânzători este o performanță care consolidează cea mai mare comunitate de antreprenori din România. Promovarea pe diferite canale media – de la TV la social media la știri în timp real – va încuraja consumatorii să aleagă afacerile locale ca sursă de aprovizionare, să își comande mâncărurile preferate de la restaurantul favorit sau pur și simplu să ureze “La Mulți Ani!” locațiilor din vecinătate .

 

Cu ocazia acestei zile de sărbătoare, METRO sprijină digitalizarea atât de necesară a sectorului HoReCa prin lansarea DISH ORDER în România, o aplicație dedicată în special restaurantelor care pot face livrări sau oferă posibilitatea de take-away, aplicație prin care acestea își pot crea propriul e-shop. DISH Order vine în completarea platformei DISH lansată la începutul anului, oferind soluții digitale dezvoltate chiar cu sprijinul antreprenorilor din industria ospitalității, pentru a asigura vizibilitatea online și a crește eficiența afacerilor. Pentru a sărbători antreprenorii și pe această cale, METRO oferă 15 pachete DISH ORDER, fără taxă de activare, atribuite antreprenorilor care încă de la lansarea DISH în România și-au manifestat dorința de a adopta soluția e-shop oferită de METRO sau care iau parte la concursul desfășurat astăzi de companie pe pagina de Facebook (https://www.facebook.com/METRO.Romania96) cu scopul de a-și consolida afacerea prin comenzi digitalizate.

 

De asemenea, pentru clienții HoReCa, METRO a organizat, începând din 6 octombrie, în cadrul GastronoMETRO, centrul dedicat expertizei în gastronomie, cursuri pentru barmani, alături de partenerii PPD și Pernod Ricard, de igienizare și siguranță alimentară în bucătăriile profesionale, alături de Diversey, dar și de expertiză culinară, împreună cu Unilever Food Solution.

 

O altă inițiativă benefică și parte integrantă a campaniei, sunt cataloagele speciale cu valabilitate toată luna octombrie, ce adresează nevoile specifice ale revânzătorilor dar și ale proprietarilor de restaurant, precum și catalogul special ce ilustrează soluțiile viabile de curățenie, atât de necesare în această perioadă.

 

Povestea din spatele Zilei Afacerii Tale

Din 2016, METRO sărbătorește în fiecare an Ziua Afacerii Tale, în a doua zi de marți din octombrie, ca o campanie dedicată reunirii comunităților din peste 22 de țări, prin ideea de a le oferi afacerilor independente recunoașterea și respectul pe care îl merită. Toate activitățile acestei zilei plasează în mod clar antreprenorii și afacerile independente în centrul atenției și determină publicul larg să-și arate aprecierea, alegând să le viziteze în această zi de sărbătoare.


METRO își arată în mod constant sprijinul pentru proprietarii afacerilor independente – oferindu-le produse și servicii pentru a le spori vizibilitatea, colaborând cu autoritățile și cu liderii locali și pledând pentru succesul acestora.


Hashtagurile oficiale folosite în cadrul campaniei sunt #ziuaafaceriitale#loveownbusiness.

Pentru mai multe informații vizitați platforma: www.loveownbusiness.com

https://www.metro.ro/ziuaafaceriitale