METRO Romania va găzdui, în perioada 12 – 14 iunie 2025, pentru al doilea an consecutiv, competiția Romania Sushi Cup, care va avea loc la Gastronometro, centrul de ospitalitate pentru profesioniștii din HoReCa.
Anul acesta, METRO susține competiția financiar și logistic, în calitate de sponsor strategic, furnizând peste 200 kg de pește și fructe de mare pe care concurenții le vor utiliza pentru a-și demonstra măiestria culinară.
Nu întâmplător, competiția Romania Sushi Cup are loc la Gastronometro, spațiul METRO dedicat excelenței culinare, un loc în care inspirația, tehnica și inovația prind gust și formă alături de cei mai buni specialiști din industrie.
Câștigătorul competiției va primi un premiu în valoare de 1.500 de euro, oferit de METRO România, alături de oportunitatea de a fi prezent, în calitate de invitat special, la standul METRO, în cadrul Food Service&Hospitality 2025, în data de 8 noiembrie.
Irinel Popescu, Sales and Operation Director METRO Romania: „Pentru METRO, găzduirea acestei competiții, pentru al doilea an consecutiv, este mai mult decât un gest de susținere – este o reconfirmare a angajamentului nostru ferm față de dezvoltarea industriei HoReCa din România. Această competiție face parte dintr-un demers mai amplu, pe care îl susținem prin prezența anuală la Food Service& Hospitality Expo, prin platforma de comunicare „Vis de antreprenor”, dar și prin Ghidul de Turism METRO, care promovează excelența culinară la nivel național. Romania Sushi Cup este o competiție care evidențiază pasiunea, talentul și ambiția, valori pe care eu și METRO le susținem și le promovăm pentru că le considerăm esențiale pentru dezvoltarea industriei HoReCa. Suntem partenerul de încredere al profesioniștilor din industrie, nu doar prin acțiuni ca aceasta, ci prin investiții constante în calitate, în trasabilitate, în sortimentul nostru. Vom continua să îi susținem pe cei care ridică standardele în gastronomie.”
Parteneriatul strategic cu Romania Sushi Cup reflectă angajamentul METRO de a susține, pe termen lung, dezvoltarea industriei ospitalității. Prin soluții dedicate, servicii specializate, expertiza echipelor din magazine și din teren și inițiative care promovează excelența în gastronomie, METRO este alături de profesioniștii din HoReCa în fiecare zi. De la modernizarea și extinderea magazinelor – precum transformarea recentă a raionului de pește din METRO Băneasa, devenit un reper în industrie – până la proiecte precum Ghidul de Turism pe care îl realizăm anual, susținerea și promovarea visurilor clienților noștri prin platforma Vis de Antreprenor sau parteneriatele cu chefi recunoscuți, fiecare acțiune consolidează acest ecosistem puternic și sustenabil.
Romania Sushi Cup este o continuare firească a acestei viziuni: un eveniment de anvergură care susține talentul local și oferă o rampă de lansare internațională pentru profesioniștii din domeniu.
Competiția îi reunește pe unii dintre cei mai buni bucătari din România, iar juriul este format din maeștri în arta sushi-ului la nivel mondial. Câștigătorul va reprezenta România la competiția World Sushi Cup Japan de la Tokyo.
Despre METRO
METRO este un lider internațional în comerțul cu ridicata de produse alimentare și nealimentare, specializat în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor și firmelor de catering (HoReCa), precum și ale comercianților independenți (Traders). La nivel global, METRO deservește aproximativ 15 milioane de clienți care beneficiază de un mix multicanal unic: pot cumpăra produsele fie din unul dintre magazinele mari din zona lor, fie prin livrare la locație (Food Service Distribution, FSD) — totul integrat și susținut digital. În paralel, METRO MARKETS se dezvoltă ca un marketplace internațional pentru clienții profesioniști, care crește și se extinde continuu începând din 2019. Unul dintre principiile de bază ale companiei este abordarea sustenabilă, METRO fiind listată în diferiți indici și clasamente de sustenabilitate, precum MSCI, Sustainalytics și CDP.METRO operează în peste 30 de țări și are peste 85.000 de angajați la nivel mondial. În anul financiar 2023/24, METRO a înregistrat vânzări de 31 de miliarde de euro.