Susținem turismul românesc și antreprenorii care îl modelează
A fost lansată a patra ediție a ”România: Ghid de turism”, o inițiativă METRO pentru susținerea și promovarea turismului autohton
București, 26 martie 2024 – METRO România lansează cea de-a patra ediție a “România: Ghid de turism”, parte într-o serie de proiecte METRO care au ca scop susținerea industriei HoReCa, după ce, în luna ianuarie, compania a lansat platforma ”Vis de Antreprenor”, alăturându-se altor inițiative precum parteneriatele cu HORA, FIHR, Flavours of Romania și Destinația Anului, dar și proiectelor de informare și educare precum ghidul cu tendințe și recomandări pentru restaurante, locații pentru evenimente sau HACCP.
„România: Ghid de turism” își propune să stimuleze turismul intern și să sprijine pasionații de călătorii în descoperirea frumuseților tării noastre. Disponibil momentan în limba română și, începând cu luna mai, în limba engleză, este gândit ca un instrument de susținere activă a antreprenorilor care stau la baza dezvoltării turismului autohton, promovând România ca destinație turistică de top și susținând în același timp comunitatea HoReCa locală.
Noua ediție a ghidului aduce în atenția călătorilor peste 280 de obiective turistice, meticulos selectate și prezentate pe regiuni istorice. De la Muntenia la Transilvania, de la Maramureș la Dobrogea, ghidul explorează diversitatea culturală și peisagistică a României. Disponibil gratuit pe metro.ro, ghidul este o resursă valoroasă pentru oricine dorește să descopere autenticitatea și frumusețea țării noastre. Pe lângă prezentarea obiectivelor turistice, ediția actuală a „România: Ghid de turism” oferă peste 280 de recomandări de cazare și restaurante, toți partenerii recomandați fiind clienți METRO, subliniind motto-ul companiei „Succesul tău e afacerea noastră”.
„Proiectul „România: Ghidul de Turism” s-a născut acum patru ani, ca un angajament ferm pentru a sprijini sectorul HoReCa, care a traversat momente dificile în timpul pandemiei. Acest ghid captează esența și spiritul antreprenorial al României, punând în lumină antreprenorii noștri dedicați din turism. La METRO, nu ne considerăm doar furnizori, ci parteneri ai acestor oameni îndrăzneți, care își asumă riscuri și muncesc cu pasiune zi de zi. Fiecare recomandare de cazare sau restaurant din ghidul nostru reprezintă o poveste de succes, un vis transformat în realitate, iar noi suntem mândri să fim alături de clienții noștri în această călătorie. Rolul nostru transcende simpla afacere - ne angajăm să fim susținători ai viziunii și ambiției antreprenorilor locali, facilitând conexiuni care îmbogățesc și diversifică experiența turistică românească, iar acest ghid reprezintă doar o mică parte din inițiativele pe care le avem în plan pentru a fi cât mai aproape de industria ospitalității”, afirmă Adrian Ariciu, CEO la METRO România.
Lansarea ediției a 4-a din „România: Ghid de turism” vine după ce, la început de an, METRO a anunțat parteneriatul cu „Destinația anului”, cea mai mare competiție turistică din România, și a inițiat în paralel platforma de comunicare proprie - „Vis de antreprenor”. Nucleul acestei platforme este reprezentat chiar de site-ul metro.ro/visdeantreprenor, un loc unde clienții METRO din industriile ospitalității și comerțului tradițional au oportunitatea de a-și împărtăși poveștile de succes, provocările întâmpinate și lecțiile învățate pe parcursul călătoriei lor în antreprenoriat, iar METRO le promovează pe canalele digitale sau radio sau TV sau în presă. METRO își propune, astfel, să inspire și să susțină spiritul antreprenorial în România, aducând laolaltă o comunitate de antreprenorii, fie ei experimentați, sau la început de drum.
Despre METRO
METRO este lider internațional în comerțul de produse alimentare și nealimentare cu ridicata, specializat în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor și business-urilor din zona de catering (HoReCa), precum și ale comercianților independenți (Traders). În întreaga lume, METRO are aproximativ 17 milioane de clienți care beneficiază de mixul multicanal unic al companiei: clienții pot face achiziții într-unul dintre magazinele de format mare din zona lor sau pot comanda online pentru livrare direct in locație (Food Service Distribution, FSD) - toate susținute și interconectate digital. În paralel, METRO MARKETS se dezvoltă ca un marketplace internațional, destinat nevoilor clienților profesioniști, un marketplace care a crescut și s-a extins continuu din 2019. Sustenabilitatea este un pilon cheie al METRO, compania fiind listată în diferiți indici și clasamente de sustenabilitate, inclusiv MSCI, Sustainalytics și CDP. Compania operează în peste 30 de țări și are peste 89.000 de angajați la nivel mondial. În anul financiar 2022/23, METRO a generat vânzări de 30,6 miliarde de euro. Mai multe informații pot fi găsite pe MPULSE.de, revista noastră online.