BUCUREȘTI, 11 APRILIE 2022: METRO ROMÂNIA ESTE PENTRU AL DOILEA AN CONSECUTIV, PARTENER AL CELUI MAI MARE EVENIMENT GASTRONOMIC DEDICAT INDUSTRIEI CĂRNII DIN ROMÂNIA – CARNEXPO GRILL 2022.
Acest parteneriat vine să sublinieze poziționarea METRO ca partener strategic pentru profesioniștii din industria ospitalității, în completarea eforturilor pe care compania le face în mod constant pentru dezvoltarea sortimentului și asigurarea disponibilității produselor la raft. Atât prin prisma calității produselor, cât și prin căutarea unor alternative care să asigure clienților produse porționate, calibrate, ambalări profesionale, care să permită eliminarea pierderilor din bucătărie sau un timp de gătire redus, METRO caută permanent să ofere cele mai bune soluții pentru optimizarea meniurilor din restaurantele clienților săi.
Dacă anul trecut prin participarea la Carnexpo Grill accentul a fost pus pe marca proprie METRO Chef și pe gama de pește și fructe de mare, anul acesta METRO vine cu o gamă extinsă de carne roșie, cu articole noi în sortiment, atât pe partea de carnea de vită, de diferite origini, începând de la cele frecvent întâlnite în meniurile restaurantelor până la carne premium, potrivita pentru meniuri a-la-carte dar și pe gama de porc și oaie dezvoltată în cadrul unității de producție proprie din cadrul platformei logistice pe care METRO o deține în Ștefăneștii de Jos. Sortimentul de carne roșie este optimizat pentru a include atât carne proaspătă, dar și soluții rapide de gătit.
"Suntem bucuroși să avem alături de noi un partener solid și de încredere, METRO România fiind pentru al doilea an consecutiv partener al evenimentului. Împreună ne propunem să colaboram pentru promovarea produselor din categoria carne și să redefinim acest sector prin împărtășirea de know-how, tendințe și inovații pentru dezvoltarea gastronomiei” - declară Eugen Capra, General Manager CARNEXPO Grill.
În cadrul Carnexpo Grill, METRO va avea un stand propriu, unde participanții vor putea urmări demonstrații culinare și tehnici de gătire a diverselor tipuri de carne roșie, în special carnea de vită, prezentate de bucătari profesioniști. Echipele de bucătari vor fi formate din bucătarii experți din GastronoMETRO și din reprezentanți ai Asociației Naționale a Bucătarilor şi Cofetarilor din Turism, marcând astfel și colaborarea cu ANBCT, în interesul susținerii industriei ospitalității prin parteneriatul cu cea mai veche asociație profesională a bucătarilor din România.
În cadrul aceluiași eveniment, în categoria Grill Fest, METRO va face cunoscută noua gamă de produse marinate special create în unitatea de producție de carne din Ștefăneștii de Jos. Pe lângă cunoscuții mici Bucur și carnați de porc, de anul acest gama pentru grill este îmbogățită cu o sortimentație de produse marinate și carne de vită porționată și ambalată individual.
„Ne bucurăm să fim pentru al doilea an consecutiv, parteneri ai celui mai important eveniment gastronomic din România, dedicat cărnii. Este o deosebită plăcere să vedem atât de mulți antreprenori HoReCa, profesioniști din sectorul agroalimentar și furnizori care își concentrează experiența și know-how-ul pentru a găsi soluții inovatoare de dezvoltare a pieței autohtone. La această ediție a Carnexpo Grill, METRO se va prezenta cu produse din carne proaspătă de vita, de cea mai bună calitate, adaptate cerințelor bucătarilor profesioniști și trendurilor premium din domeniul ospitalității” adaugă Adrian Ariciu, CEO METRO România.
Carnexpo Grill, evenimentul la care vor participa peste 150 de expozanți și vorbitori va avea loc în perioada 5-6 mai în stațiunea Olimp, la Phoenicia Blue View și va reuni peste 1.500 de invitați din industrie.
Despre METRO
METRO este o companie internațională de top cu sortimente alimentare și nealimentare, specializată în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor și cateringului (HoReCa), precum și ale comercianților independenți. În întreaga lume, METRO are aproximativ 17 milioane de clienți care pot alege dacă să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să-și ridice achizițiile de la magazin sau să le livreze. De asemenea, METRO sprijină competitivitatea antreprenorilor și a întreprinderilor independente cu soluții digitale și prin urmare, contribuie la diversitatea culturală în comerț și industria ospitalității. Sustenabilitatea este un pilon cheie al afacerii METRO. METRO a fost listată în Dow Jones Sustainability Index timp de 8 ani consecutiv. Compania operează în peste 30 de țări și are peste 95.000 de angajați în întreaga lume. În anul financiar 2020/21, METRO a generat vânzări de 24,8 miliarde EUR. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați www.metroag.de