METRO România aduce în prim plan valoarea resurselor umane prin lansarea campaniei globale de employer branding ”Shape the M”
BUCUREȘTI, 3 AUGUST 2023 - METRO, liderul pieței locale de wholesale, a lansat și în România campania globală de employer branding ”Shape the M” ca o dovadă în plus a valorii pe care compania o acordă resurselor umane și contribuției fiecărui angajat la construirea unui business de succes.
Printr-o abordare modernă a talentului, axată pe dezvoltarea identității proprii, dar și a sentimentului de apartenență a fiecărui angajat la o companie puternică, METRO își reafirmă angajamentul față de inovație și progres, evidențiind rolul vital al oamenilor atât ca indivizi, cât și ca echipă în tot ceea ce înseamnă succesul companiei.
METRO este o companie dedicată nu numai oferirii de soluții comerciale inovatoare, ci și construirii unei culturi organizaționale care pune accentul pe diversitate, incluziune, spirit de echipă și dezvoltare personală. Prin intermediul campaniei "Shape the M" este vizată atragerea de talente care împărtășesc pasiunea pentru excelență și care, prin construirea unei cariere de succes, vor contribui la creșterea și succesul METRO.
„Prin campania "Shape the M", METRO își asumă responsabilitatea de a rămâne un angajator de top. Noi știm că oamenii noștri sunt cel mai mare atu al nostru. Recunoscând rolul critic pe care îl joacă echipele noastre în atingerea succesului, „Shape the M” este conceput pentru a inspira și încuraja oamenii să-și modeleze propriul viitor, contribuind în același timp la creșterea și dezvoltarea companiei METRO. Prin intermediul programelor noastre de formare și dezvoltare continuă, oferim resurse și instrumente pentru fiecare angajat, ca să își maximizeze potențialul și să aibă sentimentul de împlinire profesională printr-o carieră de succes” declară Rodica Rapcea, People&Culture Director în cadrul METRO România.
Campania este unul dintre motoarele strategiei globale People&Culture a METRO, care are în vedere poziționarea companiei la nivel internațional ca un angajator atractiv și activ în ceea ce privește politicile de Resurse Umane. În plus, dezvoltarea afacerii asociată cu strategia de creștere sCore oferă o gamă largă de oportunități profesionale atât pentru angajații existenți, cât și pentru cei noi.
Campania va fi susținută de o comunicare activă și permanentă pe toate canalele digitale ale companiei, în mod special în cele de social media, pentru a scoate în evidență oportunitățile deosebite pe care potențialii candidați le pot accesa, dacă se alătură echipei METRO.
Despre METRO
METRO este o companie internațională de top cu sortimente alimentare și nealimentare, specializată în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor și cateringului (HoReCa), precum și ale comercianților independenți. În întreaga lume, METRO are aproximativ 17 milioane de clienți care pot alege dacă să
facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să-și ridice achizițiile de la magazin sau să li se livreze. De asemenea, METRO sprijină competitivitatea antreprenorilor și a întreprinderilor independente cu soluții digitale și prin urmare, contribuie la diversitatea culturală în comerț și industria ospitalității. Sustenabilitatea este un pilon cheie al afacerii METRO. METRO a fost listată în Dow Jones Sustainability Index timp de 8 ani consecutiv. Compania operează în peste 30 de țări și are peste 95.000 de angajați în întreaga lume. În anul financiar 2020/21, METRO a generat vânzări de 24,8 miliarde EUR. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați www.metroag.de.
Contacte mass-media
METRO ROMÂNIA
Marina Zara
Marketing Driver and Customer Engagement Artist METRO România