Personalul și rolurile din restaurant
Unul dintre cele mai importante aspecte de luat în considerare atunci când deschizi un restaurant este echipa. Un restaurant bine organizat reprezintă un efort de echipă. În cele ce urmează, vom discuta despre cele mai importante aspecte legate de personalul restaurantului și rolurile pe care le pot avea.
Ce va fi acoperit în acest articol:
Înțelegerea cerințelor de personal
1. Echipa unui restaurant
Rolurile și responsabilitățile
2. Rolurile principale dintr-un restaurant
Cât personal este necesar pentru un restaurant?
3. Numărul potrivit de angajați
Costuri și reguli
4. Costurile cu forța de muncă și reglementările legale
Cum să-ți menții echipa
5. Formarea unei echipe închegate
Întrebări frecvente
6. Întrebări frecvente despre personalul și rolurile din restaurant
Nu există o rețetă a succesului, dar noi îți recomandăm să te gândești la ascpecte precum programul de funcționare, dimensiunea restaurantului și bugetul disponibil când vrei să determini numărul potrivit de angajați.
Managerul de restaurant trebuie să aibă experiență vastă în gestionarea unei afaceri HoReCa și abilități de leadership.
Descrierile de post ajută la clarificarea responsabilităților și la recrutarea celor mai potriviți angajați pentru fiecare rol.
Trebuie să stabilești intervale salariale, să ții cont de experiență și calificări și să alegi între gestionarea manuală a salarizării sau utilizarea unui software specializat.
Construirea unei culturi de lucru pozitive și oferirea de beneficii, programe de pregătire și transparență în privința plăților pot contribui la crearea unui mediu de lucru plăcut.