MPay – Modulul tău financiar în relație cu metro
Fie că ești antreprenor HoReCa sau revânzător, ai nevoie de control total asupra achizițiilor și plăților tale. Cu funcționalitatea MPay din aplicația MCompanion, ai acces transparent, rapid și sigur la toate informațiile financiare relevante despre relația ta cu METRO.

Întrebări frecvente
MPay este modulul din aplicația MCompanion care îți oferă acces la toate facturile METRO și la soldul creditului tău METRO Credit, dacă ai activ acest tip de plată. Îl găsești în meniul aplicației, după ce te conectezi cu contul tău de client.
Da. În MPay sunt disponibile toate facturile METRO, indiferent dacă ai plătit cu numerar, card sau credit. Le poți vizualiza, descărca în format PDF și filtra în funcție de dată sau metodă de plată.
Balanța METRO Credit îți arată situația completă a creditului tău METRO:
- suma totală acordată,
- suma utilizată,
- suma disponibilă,
- facturile achitate prin credit,
- sumele restante și data scadenței.
Vei vedea această secțiune doar dacă ai activat plata cu credit în contul tău METRO.
Din secțiunea Repayment a MPay, introduci suma pe care vrei să o rambursezi, alegi banca ta din listă și ești redirecționat către aplicația băncii tale pe care trebuie să o ai instalată pe telefon.
Este o metodă de plată directă, prin care rambursezi creditul din contul tău bancar direct în contul colector METRO deschis la BCR, fără a mai introduce manual datele IBAN sau beneficiar.
Dacă alegi opțiunea Plată instant în aplicația băncii și faci plata până la ora 12:00, soldul se actualizează în aceeași zi. Poți astfel continua achizițiile în magazin folosind creditul.
Dacă alegi o plată standard (non-instant), rambursarea se va procesa în 1–2 zile lucrătoare, în funcție de banca ta. Soldul creditului se va actualiza doar după ce banii ajung în contul colector METRO.
Da, dacă ai acces la contul principal sau la un cont partajat, poți vedea toate facturile emise pe acel cont, inclusiv cele realizate de alți utilizatori autorizați.