METRO SĂRBĂTOREȘTE ANTREPRENORII ȘI AFACERILE INDEPENDENTE PRIN EVENIMENTUL „ZIUA AFACERII TALE”
BUCUREȘTI, 10 octombrie 2023 - METRO sărbătorește antreprenoriatul cu ocazia evenimentului „Ziua Afacerii Tale”, ajuns anul acesta la a 8-a ediție. Cu acest prilej, METRO aduce în prim plan 100 de antreprenori LaDoiPași care, de la începutul anului, au mers mai departe în dezvoltarea afacerii și au deschis un nou magazin LaDoiPași.
Din 2016 a devenit o tradiție pentru METRO ca, la început de octombrie, să marcheze și să evidențieze importanța și contribuția vitală a antreprenorilor și a afacerilor pe care le dețin în peisajul economic românesc. METRO sprijină și contribuie de 11 ani la dezvoltarea celei mai mari comunități de antreprenori independenți din țară prin crearea și consolidarea francizei LaDoiPași, care numără astăzi peste 2100 de magazine.
“Odată cu dezvoltarea francizei LaDoiPași, ne-am asumat misiunea de a susține antreprenorii locali să pornească și să extindă afaceri în comunitățile în care trăiesc, prin deschiderea unor magazine moderne, de proximitate, care să le ofere clienților acces facil la produsele necesare și la servicii integrate. Ziua Afacerii Tale nu este doar o recunoaștere a antreprenorilor și a afacerilor independente, ci și o sărbătoare a curajului, perseverenței și pasiunii lor. Fiecare persoană care alege să comande de la restaurantul său preferat, să cumpere de la magazinul din colț sau să se bucure de o excursie în țară contribuie în mod direct la succesul acestor antreprenori. Pentru noi acest aspect este deosebit de important, evident chiar din sloganul METRO: Succesul tău este afacerea noastră”, a afirmat Adrian Ariciu, CEO METRO România.
Echipa METRO sărbătorește această zi alături de clienți, fie prin achiziții de produse din magazinele de proximitate sau o masă servită la restaurantele din apropiere, fie prin lucrul direct de la locația clientului. Acest exemplu de implicare activă pornește chair de la conducerea METRO: fiecare membru din Consiliul de Administrație al companiei se află cu ocazia evenimentului în teren, gătind alături de clienți precum Coclintă Brasserie sau Gargantua, ori pregătind, alături de furnizori, momente surpriză pentru clienții finali la locații precum Cafeneaua Veche 9. Pe lângă susținerea antreprenorilor independenți, suntem alături și de jucători importanți ai segmentelui de ospitalitate precum JW Marriott București.
Și cum preocuparea pentru o alimentație sănătoasă este din ce în ce mai pregnantă, de Ziua Afaceii Tale, METRO România și LifeBox și-au dat întâlnire la radio pentru a vorbi despre curajul de a porni o afacere care poate schimba în bine obiceiuri alimentare, dar și despre importanța de a avea un partener de încredere în acest demers.
De asemenea, de ”Ziua Afacerii Tale”, METRO sărbătorește alături de toți partenerii din franciza LaDoiPași cu o campanie dedicată consumatorilor finali care trec pragul acestor magazine. În cadrul acesteia, clienții magazinelor LaDoiPași beneficiază de o serie de oferte speciale disponibile pe parcursul lunii octombrie, exclusiv în aplicația LaDoiPași.
Alături de METRO, așa cum ne-a obișnuit în ultimii ani, este și Pavel Bartoș, care susține comunicatea LaDoiPași participând activ la întâmpinarea clienților LaDoiPași Dual Flanders din Olteni, Ilfov.
La nivel intern, METRO a pregătit concursuri la care pot lua parte toți angajații, demonstrând activ modul în care susțin și sunt alături de clienți și antreprenori în această zi specială.
Ca în fiecare an de „Ziua Afacerii Tale”, prin campania pe care o desfășoară în a doua zi de marți a lunii octombrie, METRO România încurajează consumatorii să cumpere de la magazinele din vecinătate, să viziteze și să comande de la restaurantele favorite sau să se relaxeze în unitățile de cazare din țară.
Și în 2023, evenimentul se desfășoară sub motto-ul inspirațional: „Afacerile independente nu există fără tine!”, prin care METRO România își reafirmă sprijinul pentru antreprenorii locali, pe care îi consideră motorul unei economii sănătoase.
Despre LaDoiPași
Lanțul de magazine LaDoiPași a fost creat prin reunirea mai multor proprietari independenți sub un singur brand. Conceptul LaDoiPași a fost lansat pe piața locală în 2012 și dezvoltat în regim de franciză de METRO România, pentru a susține antreprenorii locali să își dezvolte afaceri în comunitățile în care trăiesc. În magazinele LaDoiPași, consumatorii găsesc o gamă largă de produse de bază, având la dispoziție o selecție generoasă de produse proaspete, de la lactate și brânzeturi, la legume și fructe, la carne proaspătă și preparate din carne. Lanțul s-a extins accelerat, încă de la lansarea pe piață. În prezent, rețeaua numără peste 2.100 de magazine răspândite uniform, pe întreg teritoriul României. Atingerea bornei de 2000 de magazine LaDoiPași a fost sărbătorită în luna iunie alături de antreprenorii din comunitatea LaDoiPași, în cadrul evenimentului Conferința Natională de Retail LaDoiPași 2000 care a reunit peste 3000 de participanți sub motto-ul ”Viitorul este LaDoiPași”.
Despre METRO
METRO este o companie internațională de top cu sortimente alimentare și nealimentare, specializată în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor și cateringului (HoReCa), precum și ale comercianților independenți. În întreaga lume, METRO are aproximativ 17 milioane de clienți care pot alege dacă să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să-și ridice achizițiile de la magazin sau să le livreze. De asemenea, METRO sprijină competitivitatea antreprenorilor și a întreprinderilor independente cu soluții digitale și, prin urmare, contribuie la diversitatea culturală în comerț și industria ospitalității. Sustenabilitatea este un pilon cheie al afacerii METRO. METRO a fost listată în Dow Jones Sustainability Index timp de 8 ani consecutiv. Compania operează în peste 30 de țări și are peste 95.000 de angajați în întreaga lume. În anul financiar 2020/21, METRO a generat vânzări de 24,8 miliarde EUR. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați www.metroag.de.