METRO România devine membru HORA

București, 13 decembrie 2021

METRO România devine membru afiliat al Organizaţiei Patronale a Hotelurilor şi Restaurantelor din România (HORA), alături de care va stabili noi direcții de dezvoltare, având în centrul activităților comune susținerea și promovarea industriei ospitalității. Prin acest parteneriat, METRO își manifestă susținerea industriei și va oferi consultanță și soluții pentru desfăşurarea unei afaceri eficiente, sănătoase și profitabile, în condiţii de siguranţă atât pentru angajaţi, cât şi pentru clienţi.

Împreună cu HORA, METRO România își propune să ducă mai departe misiunea sa de susținător al sectorului HoReCa, industrie care a fost pusă în fața multor provocări de la debutul pandemiei. Cu o vastă experiență în industria retail-ului, echipa METRO împreună cu HORA vor sprijini procesul de tranziţie la un model de business adaptat pentru noua realitate.

„METRO a fost și este un luptător și un susținător activ al sectorului HoReCa. Afacerile locale merită mai mult decât admirația noastră, merită tot sprijinul nostru. Împreună cu HORA, ne ducem misiunea mai departe și ne angajăm să susținem proiecte comune pentru a promova sectorul HoReCa în România. Vom continua să sprijinim această industrie prin soluții care să asigure o logistică și procese de livrare optimizate, servicii digitale care oferă vizibilitatea online și cresc eficiența afacerilor, precum și prin dezvoltarea sortimentului METRO Chef, pentru a satisface și susține necesitățile industriei gastronomice.” – declară Adrian Ariciu, CEO METRO România.

„Ne bucurăm să avem alături de noi un nou partener solid și de încredere, alături de care să derulăm proiecte de impact care vor contribui la repornirea și sprijinirea industriei HoReCa. Împreună cu METRO România, ne propunem să luptăm pentru interesele comune din industrie și să redefinim acest sector pe coordonatele etice, economice şi culturale pe care le merită.” – declară Ion Biriș, Președinte HORA

Despre METRO România

METRO este liderul comerțului cu ridicata la scară mondială, cu sortimente alimentare si nealimentare, specializat în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor si restaurantelor (HoReCa), precum și ale comercianților independenți. În întreaga lume, METRO are aproximativ 16 milioane de clienți care pot alege să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să ridice produsele din magazin sau să le fie livrate. De asemenea, METRO susține competitivitatea antreprenorilor și a afacerilor independente prin soluţii digitale şi contribuie astfel la diversitatea culturală în sectorul comerţului cu amănuntul şi al industriei ospitalitatii. Sustenabilitatea este un pilon esenţial al activităţii METRO, compania fiind lider la nivel european la capitolul sustenabilitate, conform Indicelui Sustenabilităţii Dow Jones. Compania operează în 34 de ţări şi are peste 100.000 de angajaţi în întreaga lume. În exerciţiul financiar 2018/19, METRO a generat vânzări de 27.1 miliarde EUR. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.metroag.de. 

Despre HORA, Organizaţia Patronală a Hotelurilor şi Restaurantelor din România

HORA, Organizaţia Patronală a Hotelurilor şi Restaurantelor din România, este autoritatea reprezentativă a industriei ospitalităţii româneşti, având misiunea de a susţine şi de a promova interesele şi valorile comune ale membrilor săi pe plan naţional şi internaţional. Organizaţia numără peste 100 de membri şi îşi propune să redefinească industria ospitalităţii româneşti pe coordonatele etice, economice şi culturale pe care le merită.

Marina Zara

Marketing Driver

METRO România

E-mail: marina.zara@metro.ro; pr@metro.ro