METRO continuă să dezvolte soluții digitale furnizate prin intermediul platformei DISH pentru a aduce clienții mai aproape de restaurante, cafenele, baruri și hoteluri.
La METRO, am făcut din problema durabilității un punct de referință pentru activitățile noastre corporative. Un principiu pe care l-am ancorat ferm în afacerile noastre de zi cu zi
A face antreprenorii independenți mai de succes pe termen lung - asta ne motivează. Preocuparea noastră principală este crearea de spațiu pentru clienții noștri. Vă oferim diversitate, experiență, inspirație și fiabilitate.
Această promisiune este punctul de plecare pentru toate activitățile noastre de branding. Acestea includ mărcile proprii METRO, care sunt special adaptate pentru nevoile clienților noștri.
În plus, sustenabilitatea cu subiecte precum inițiativa plasticului, banca de alimente și compania este o componentă centrală a filozofiei noastre corporative. Nu în ultimul rând, dorim să ne folosim de expertiza noastră alimentară pentru a ne sprijini clienții în descoperirea tendințelor actuale și de sezon în domeniul gastronomiei.