METRO își lansează oficial aplicația digitală în România

APLICAȚIA METRO - PARTENERUL DIGITAL AL AFACERII TALE

Aplicația mobilă METRO este disponinilă oficial în România, începând cu 15 martie 2021.

Lansarea oficială a aplicației METRO, care urmează după re-lansarea platformei de livrare Mshop si a serviciilor digitale pentru HoReCa – DiSH, face parte din strategia digitală a METRO Cash&Carry România care continuă seria lansărilor de soluții și produse digitale menite să vină în sprijinul afacerilor independente.

Lansarea oficială a aplicației METRO, care urmează după re-lansarea platformei de livrare Mshop si a serviciilor digitale pentru HoReCa – DiSH, face parte din strategia digitală a METRO Cash&Carry România care continuă seria lansărilor de soluții și produse digitale menite să vină în sprijinul afacerilor independente.

București, 15 martie 2021 – METRO anunță lansarea oficială a aplicației mobile METRO în România, o alternativă digitală, modernă a tradiționalului card METRO, care urmărește să ofere clienților o experiență de cumpărături mult mai eficientă. România se număra printre cele nouă țări din Europa în care noua aplicație a fost lansată.

Cel mai nou partener digital al clienților METRO, aplicația METRO, poate fi folosită atât pe dispozitivele iOS, cât și Android, și poate fi descărcată gratuit din App Store și PlayStore.

„La METRO depunem eforturi zilnice pentru îmbunătățirea experienței clienților noștri. Le înțelegem nevoile în schimbare și ne adaptăm pentru a le face viața mai ușoară. Lansarea aplicației METRO este în linie cu direcția de investiții în digitalizare, asumată de companie în ultimii ani, și vine în completarea unei experiențe de cumpărare facile și eficiente. Aplicația este complet operațională în România, oferind inclusiv acces rapid la toate informațiile relevante despre produse, stocuri la nivel de magazin sau facturi digitale. Practic, aplicația METRO este un serviciu digital ce le oferă clienților posibilitatea de a avea la îndemână mereu cardul METRO și să se informeze direct din telefonul mobil ", a declarat Adrian Ariciu, CEO METRO Cash & Carry România.

Printre beneficiile aplicației METRO se numără posibilitatea de a consulta cataloagele de produse METRO oricând, informații actualizate 24h din 24h despre disponibilitatea produselor cât și despre prețul lor, la nivel de magazin.

O listă de cumpărături digitală cu produsele disponibile în magazin, toate facturile în format digital, cardul METRO direct în telefon, balanța punctelor de loialitate și informații despre magazine sunt câteva dintre atuurile aplicației METRO.

Mai multe informații despre aplicația METRO sunt disponibile aici.

Despre METRO Cash & Carry

METRO este liderul comerțului cu ridicata la scară mondială, cu sortimente alimentare si nealimentare, specializat în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor si restaurantelor (HoReCa), precum și ale comercianților independenți. În întreaga lume, METRO are aproximativ 16 milioane de clienți care pot alege să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să ridice produsele din magazin sau să le fie livrate. De asemenea, METRO susține competitivitatea antreprenorilor și a afacerilor independente prin soluţii digitale şi contribuie astfel la diversitatea culturală în sectorul comerţului cu amănuntul şi al industriei ospitalitatii. Sustenabilitatea este un pilon esenţial al activităţii METRO, compania fiind lider la nivel european la capitolul sustenabilitate, conform Indicelui Sustenabilităţii Dow Jones. Compania operează în 34 de ţări şi are peste 100.000 de angajaţi în întreaga lume. În exerciţiul financiar 2018/19, METRO a generat vânzări de 27.1 miliarde EUR. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.metroag.de.

Marina Zara
Marketing Driver
METRO Cash & Carry România
E-mail: marina.zara@metro.ro; pr@metro.ro