METRO IMPLEMENTEAZĂ SERVICIUL „METRO SCAN” ÎN MAGAZINUL DIN BĂNEASA

BUCUREȘTI, 3 MAI 2023 - METRO, liderul pieței locale de wholesale, anunță implementarea serviciului pilot ”METRO Scan” în magazinul său din Băneasa, situat în Șoseaua București-Ploiești nr. 44D. Începând de astăzi, clienții METRO Băneasa au la dispoziție case de marcat special, unde își pot plăti singuri, în același loc, produsele achiziționate în cadrul magazinului.

Începând cu 3 mai 2023, serviciul de self scan & check-out ”METRO Scan” devine disponibil pentru clienții magazinului METRO Băneasa. METRO Scan este un serviciu digital care le permite clienților să își efectueze cumpărăturile într-un interval de timp scurt, fără a mai pierde timp prețios la casele de marcat.

Începând cu 3 mai 2023, serviciul de self scan & check-out ”METRO Scan” devine disponibil pentru clienții magazinului METRO Băneasa. METRO Scan este un serviciu digital care le permite clienților să își efectueze cumpărăturile într-un interval de timp scurt, fără a mai pierde timp prețios la casele de marcat.

De astăzi, clienții METRO Băneasa își pot scana singuri produsele, urmărind, totodată, costul coșului de cumpărături, alegând să adauge ori să elimine din produsele adăugate în coș, iar la final, să plătească prin card bancar. Ei au la dispoziție mai multe case de marcat dedicate, unde plăti singuri produsele din coș.

“Lansarea acestui serviciu reprezintă o aliniere la trendurile actuale și la obiceiurile clienților, un pas firesc în continuarea procesului nostru de digitalizare, demarat în ultimii ani. Scopul acestui serviciu este să ofere clienților noștri profesioniști o experiență de cumpărături mai facilă, mai rapidă, eliminând timpul petrecut la cozile caselor de marcat. METRO Scan este un program pilot și vom urmări cu interes modul în care va fi perceput. Dacă rata de adopție în rândul clienților noștri va fi bună, vom implementa serviciul și în alte magazine din rețeaua METRO”, precizează Adrian Ariciu, CEO METRO România.

Cum funcționează METRO Scan?

Clienții pot folosi noul serviciu cu ajutorul unui scanner situat la intrarea în magazinul METRO Băneasa ori prin instalarea aplicației METRO Scan pe propriul telefon mobil. Odată cu scanarea codului de pe cărucior, ei pot scana fiecare produs chiar în momentul în care le introduc în coșul de cumpătături. Totodată, clienții au la dispoziție case de marcat dedicate acestui serviciu de self scan & pay. Procesul de plată la aceaste case speciale se poate face exclusiv prin card bancar METRO Credit

Clienții pot folosi noul serviciu cu ajutorul unui scanner situat la intrarea în magazinul METRO Băneasa ori prin instalarea aplicației METRO Scan pe propriul telefon mobil. Odată cu scanarea codului de pe cărucior, ei pot scana fiecare produs chiar în momentul în care le introduc în coșul de cumpătături. Totodată, clienții au la dispoziție case de marcat dedicate acestui serviciu de self scan & pay. Procesul de plată la aceaste case speciale se poate face exclusiv prin card bancar METRO Credit

Clienții care aleg să utilizeze serviciul METRO Scan pot scana și cumpăra orice fel de produse din gama METRO, fără niciun fel de restricții privind numărul de produse achiziționate.


Despre METRO

METRO este o companie internațională de top cu sortimente alimentare și nealimentare, specializată în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor și cateringului (HoReCa), precum și ale comercianților independenți. În întreaga lume, METRO are aproximativ 17 milioane de clienți care pot alege dacă să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să-și ridice achizițiile de la magazin sau să le livreze. De asemenea, METRO sprijină competitivitatea antreprenorilor și a întreprinderilor independente cu soluții digitale și prin urmare, contribuie la diversitatea culturală în comerț și industria ospitalității. Sustenabilitatea este un pilon cheie al afacerii METRO. METRO a fost listată în Dow Jones Sustainability Index timp de 8 ani consecutiv. Compania operează în peste 30 de țări și are peste 95.000 de angajați în întreaga lume. În anul financiar 2020/21, METRO a generat vânzări de 24,8 miliarde EUR. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați www.metroag.de.

 

###

Contacte mass-media

 

METRO ROMÂNIA

Marina Zara

Marketing Driver and Customer Engagement Artist METRO România

E-mail: marina.zara@metro.ro | pr@metro.ro

 

 

PORTER NOVELLI ROMÂNIA

Gabriela Stanciu

Senior Media Manager

E-mail: gabriela.stanciu@porternovelli.ro

Tel: 0757 088 838