Ghid decontare Metro

Etape Decont:

  1. < 500 RON – Bonul fiscal trebuie să conțină CUI-ul METRO.
  2. ≥ 500 RON – Solicitați emiterea facturii și transmiterea prin RO e-Factura/SPV.  Asigurați-vă că factura conține datele METRO. Solicitați și bonul fiscal care să includă CUI-ul METRO.
  3. Completare decont: Faceți solicitarea în aplicație deconturi. Atașați documentele scanate lizibil (exemplu: bonul fiscal)
  4. Termen de plată: Miercurea următoare aprobărilor în aplicație, în termen de 5-8 zile lucrătoare. Fondurile pot fi disponibile în aceeași zi sau în ziua următoare, în funcție de banca beneficiarului.

Expense Reimbursement Steps:

  1. < 500 RON – Fiscal receipt must include METRO’s tax identification number (CUI).
  2. ≥ 500 RON – Request the invoice issuance and submission via RO e-Invoice/SPV. Ensure the invoice contains Metro’s details. Also request the receipt including Metro’s tax identification number (CUI).
  3. Expense claim submission: Submit your request through the expense application. Attach clearly scanned documents (e.g., the receipt).
  4. Payment terms: Payment is made on the Wednesday following approval in the application, within 5-8 business days. Funds may be available the same day or the next day, depending on the beneficiary’s bank.

Date Facturare

S.C. METRO Cash & Carry România S.R.L.
Bd. Theodor Pallady 51N, Clădirea C6,
Corp A, Cod Poștal 032258,
Sector 3, București, România

Cod fiscal: RO 8119423
Nr. înreg. Registrul Comerțului: J40/9081/2010
UniCredit Bank
RO 10 BACX 0000 0030 0090 9022 / RON
RO 53 BACX 0000 0030 0090 9024 / EUR