Visul lui Benone Pepine

Timp de citire : 3 min
Benone Pepine

Descoperă povestea lui Benone Pepine și evoluția magazinului său dintr-o simplă tarabă în piață într-un business solid și apreciat în comunitate. Află cum colaborarea cu METRO și franciza LaDoiPași au contribuit la transformarea afacerii sale și la construirea unei relații puternice cu clienții fideli. În ciuda provocărilor întâlnite pe parcurs, determinarea și angajamentul lui Benone au dus la succesul continuu al afacerii sale și la planuri de extindere pentru viitor.

magazin ladoipași

Brașov, România

Povestea lui Benone Pepine

Am început modest, cu o tarabă într-o piață. În timp, mi-am construit propriul chioșc din lemn pe un teren închiriat într-o grădină. Am crescut încetul cu încetul, până când am ajuns să cumpăr grădina și să construiesc un magazin mai solid, permanent. A fost un salt mare, dar am simțit că e momentul să evoluez, să trec la următorul nivel.

Cu METRO am colaborat încă de la început, de la intrarea pe piața românească și aveam încredere în ei. Intrarea în franciza LaDoiPași în 2012 a fost o decizie majoră pentru mine. Era ca și cum aș fi adoptat un „frate mai mare” care să mă ajute să fac față valului de retaileri internaționali care știam că va ajunge și în zona mea. Am fost printre pionierii francizei, unul dintre primii zece clienți care au crezut în acest parteneriat cu METRO. Deși aveam două decenii de experiență, colaborarea cu METRO mi-a deschis ochii către noi oportunități de învățare și creștere.

Transformarea magazinului meu nu a fost simplă. Am investit mult, am demolat și reconstruit, iar, deși la un moment dat mă întrebam cum voi face față financiar, comunitatea locală ne-a rămas fidelă. Clienții noștri au fost surprinși și încântați de transformare, iar reacțiile lor mi-au confirmat că am luat decizia corectă. Am crescut an de an, datorită legăturii solide pe care am construit-o cu comunitatea.

Provocările au fost multe, mai ales în gestionarea aprovizionării și adaptarea la cerințele pieței. Dar magazinul nostru și-a mărit cifra de afaceri an de an pentru că avem clienți loiali, iar calitatea serviciilor noastre este apreciată.

Sunt mândru de echipa mea, de angajații cu vechime, unii chiar de 15-20 de ani. Le ofer salarii bune și respect, iar asta se vede în serviciul pe care ei, la rândul lor, îl oferă clienților.

Cel mai mult îmi place interacțiunea cu oamenii. Îmi place să ascult părerile lor, să răspund nevoilor lor – asta mă motivează zilnic.

În continuare, vreau să mă extind, să cresc, să mă adaptez la noile cerințe ale pieței, dar să-mi și păstrez valorile și principiile care m-au definit de-a lungul anilor.

Deși mă confrunt cu provocări, niciodată nu m-am gândit să renunț. Am și un restaurant și sunt în proces de a deschide un hotel, simt că am realizat multe, dar mai am încă multe de oferit.

Cea mai importantă lecție învățată este să fii mereu pregătit, să ai un fond de rezervă pentru momentele dificile și să îți respecți cuvântul dat.

Pentru orice antreprenor la început de drum, răbdarea este cheia: profitul nu vine imediat, dar cu o fundație solidă, totul se va așeza la locul său. Este important să construiască pe fundamente solide, pentru că doar așa se poate aspira la succes pe termen lung. 
vis de antreprenor
Povestea ta inspiră, povestea ta îi poate face pe ceilalți să viseze. Hai și tu să faci parte din această poveste!
Spune-ți povestea
comunitatea succesului
Împreună, construim mai mult decât simple povești individuale. Ne unim pentru a scrie o narațiune colectivă despre succes, provocări și creștere.
Descoperă poveștile