Devino client METRO

Aplică pentru un card METRO

Programul de studii postuniversitare Managementul Strategic al Ospitalității

În 2017, METRO Cash & Carry România, Academia de Studii Economice din București și École Hôtelière de Lausanne au pus bazele unui parteneriat strategic pentru susținerea industriei HoReCa. Parteneriatul a fost marcat de lansarea  Programul de studii postuniversitare Managementul Strategic al Ospitalității, care are drept scop educarea și formarea în domeniul HoReCa.

Totodată, începând cu 2016, METRO și École Hôtelière de Lausanne au încheiat un parteneriat la nivel global prin fondarea METRO Chair of Innovation, cu obiectivul de a analiza provocările și potențialul de digitalizare a industriei ospitalităţii.

Despre programul de studii postuniversitare Managementul Strategic al Ospitalității:

  • Este dezvoltat de către ASE București și École Hôtelière de Lausanne (Elveția), cea mai prestigioasă școală din lume în domeniul turismului și ospitalității, în parteneriat cu METRO Cash & Carry România.
  • Oferă cunoștințele teoretice și practice, dar și instrumentele necesare consolidării abilităților în domeniul HoReCa.
  • Este realizat după un curriculum de ultimă oră, care cuprinde informații despre tendințele și provocările industriei, strategiile de management, managementul operațiunilor specifice, dezvoltarea planului de afaceri și metodele de implementare a acestuia, managementul performanței și al crizelor.

Cui se adresează?

  • Programul este disponibil pentru circa 20 de cursanți care au absolvit o formă de învățământ superior și au minimum 2 ani de experiență relevantă în câmpul muncii.

De ce să te înscrii la programul de studii postuniversitare Managementul Strategic al Ospitalității:

  • Absolvenții programului de studii postuniversitare vor primi un certificat de atestare a competențelor profesionale, recunoscut de Ministerul Educației Naționale din România și un certificat de educație executivă eliberat de École Hôtelière de Lausanne.


Mentori:

  • Lectori ASE și experți din industria HoReCa din România, dar și specialiști ai École Hôtelière de Lausanne oferă participanților o mai bună înțelegere a modului în care pot gestiona cu succes operațiunile din domeniul ospitalității.

 

dan-boboc1
Dan BOBOC, Prof. Univ. Dr., este, din 2012, decanul Facultății de Economie Agroalimentară și de Mediu. El deține două doctorate în Economie și Agronomie. Mai mult, este consultant la METRO, răspunzând de managementul calității în achiziționarea de produse alimentare. Este și Președintele Asociației Degustătorilor Autorizați din România. Totodată, Dan Boboc a fost numit în calitate de expert delegat din partea României pentru Comisia pentru Sănătate și Siguranță, precum și pentru cea de Justiție și Comerț din cadrul OIV,Organizația Internațională a Viei și Vinului.
ray-florian-iunius1
Ray Florian IUNIUS, Ph.D., este autor al diferitelor articole academice și profesionale publicate în revistele de management al serviciilor, tehnologie și inovație. Este fondatorul Institutului pentru Tehnologie și Antreprenoriat Ecole hotelier de la Lausanne (EHLITE), al Institutului pentru Inovare și Antreprenoriat (INTEHL), al Proiectelor de Afaceri pentru Studenți (SBP), al revistei EHLITE și al Catedrei de Inovare Paul Dubrule.
gabriela-tigu1
Gabriela TIGU, Prof. Univ. Dr., este membră a Departamentului de Turism și Geografie din cadrul Facultății de Afaceri și Turism - Academia de Studii Economice din București. Ea este specializată în, managementului operațiunilor turistice, expertiza turistică a managementului destinației, managementului resurselor umane, ecoturism și dezvoltare durabilă, precum și în etica afacerilor. Gabriela Tigu este autoarea a 22 de cărți, peste 100 de articole și lucrări științifice, precum și 30 de contracte de cercetare naționale și internaționale.
alain-najar1
Alain NAJAR este Senior Lector la Ecole hoteliere de Lausanne (EHL) din anul 1992. Este absolvent al Ecole hoteliere de Lausanne, deține un MBA de la Business School Lausanne, este Certified Hospitality Educator (CHE) și evaluator oficial al EFQM (Fundația Europeană pentru Managementul Calității). Domeniul său de expertiză include managementul F&B, control și finanțarea F&B, managementul calității și customer experience, auditul, dezvoltarea conceptului, marketingul și inovația în F&B
andreea-fortuna-schiopu1
Andreea Fortuna SCHIOPU este profesor asociat în cadrul Departamentului de Turism și Geografie, ASE București. Predă cursuri cu privire la Comunicarea și Managementul Afacerilor. Este absolventă a Facultății de Comerț (în prezent - Facultatea de Afaceri și Turism), ASE, deține o diplomă de licență în domeniul turismului și serviciilor, este doctorand în economie și deține o diplomă postdoctorală. De asemenea, deține un Master of Business Administration (MBA) de la Universitatea din Carolina de Nord din Greensboro, Statele Unite ale Americii. Este directorul CACTUS - Centrul de Cercetări Academice în Turism și Servicii, ASE.
meng-mei-maggie-chen1

Meng-Mei Maggie CHEN este profesor asistent la Ecole hoteliere de Lausanne (EHL), Elveția. Interesele sale de cercetare includ comportamentul consumatorilor, optimizarea canalului de distribuție hotelieră și marketingul hotelier. Are o vastă educație internațională și experiență de lucru în Asia, SUA și Europa. În industria ospitalității, ea a ocupat diferite funcții în agenții de turism, hoteluri și un cazinou. A oferit servicii de consultanță și instruire pentru practicienii din industrie privind strategia de distribuție hotelieră, marketingul digital și managementul relațiilor cu clienții.

horatiu-tudori1
Horatiu TUDORI, Ph.D., este membru senior al facultății EHL. El deține o diplomă de licență în inginerie de la Universitatea din Brasov si un MBA de la Universitatea din Lausanne. De asemenea, preda marketing și management pentru programele de licență și MBA. În prezent, Horatiu Tudori studiază impactul deciziilor managementului veniturilor asupra fluxului de numerar liber al hotelului, asupra relației dintre prețurile premium și dezvoltarea durabilă a hotelului și asupra aplicațiilor administrării veniturilor în alte servicii hoteliere, de ex. spa, golf.
adriana-dutescu1
Adriana DUTESCU, Prof. Univ. Dr., RCA, RCTA, este membră a departamentului de contabilitate, în cadrul ASE București, Facultatea de Contabilitate și Informatică de Gestiune. Adriana Dutescu are peste 23 de ani de experiență academică. La nivel internațional, Adriana Dutescu a contribuit la activitatea Federației Experților Europeni, din cadrul Grupului de Lucru pentru Contabilitate, Grupului European Consultativ pentru Raportare Financiară, în calitate de membru al Consiliului, și la HERMES (învățământul superior și cercetare în managementul universităților europene), ca membru fondator.
christina-tavares1

Christina TAVARES deține, din 2010, o diplomă de masterat în domeniul calității și strategiei, iar în calitate de conferențiar universitar, oferă cursuri de la Room Division la Ecole Hoteliere de Lausanne. Pentru proiectul său de master, ea a dezvoltat un instrument de evaluare pentru IMM din domeniul hotelier menit a examina operațiunile hoteliere și a dezvolta o abordare strategică coerentă. Experiența sa vastă de lucru în domeniul ospitalității acoperă un spectru larg de unități variind de la hoteluri de lux de 5 stele până la campinguri. Din 2015, Christina Tavares este certificată în Hotel Industry Analytics de către American Hotel and Lodging Educational Institute.

claudia-tuclea1
Claudia TUCLEA, Ph.D., este profesor în cadrul Departamentului de Turism și Geografie al ASE București. Claudia Țuclea a scris 13 cărți și cursuri universitare precum: "Managementul strategic" și "Conducerea Resurselor Umane". Cu o carieră academică de peste 21 de ani, Claudia - Țuclea deține în portofoliul său de predare următoarele cursuri: Managementul resurselor umane, Managementul strategic în turism, Managementul întreprinderilor mici și mijlocii, Administrarea comerțului, Întreprinderile de turism și servicii, Comportamentul organizațional
michael-hartmann1
Michael HARTMANN, Director General, Scoala Elvețiană de Turism și Ospitalitate, Elveția. Michael Hartmann a condus Consiliul de Dezvoltare a Pieței Ospitalității Siemens One, în calitate de Vicepreședinte Senior. În octombrie 2014, a devenit Consilier Executiv Senior, Direcțiunea Generală a Ecole Hoteliere de Lausanne (EHL). Începând cu iunie 2016, este Director General, CEO al Școlii Elvețiene de Turism și Ospitalitate (SSTH) din Passugg, Elveția, care face parte din grupul EHL. A lucrat în mai multe funcții de conducere pentru companii de consultanță și IT din industria hotelieră, printre care Dr. Kaub Consult, Micros-Fidelio, Hogatex, Burns & Gimble și Siemens AG.
mihai-tanase1
Mihai TANASE, Lector Dr. Experiența profesională obținută înainte de a deveni parte a sistemului educațional constă în aproximativ 4 ani de activitate în industria hotelieră în diverse domenii (marketing, achiziții și consultanță) și a condus la o înțelegere aprofundată a domeniului. Propunerile implementate au vizat creșterea volumului de afaceri, a rentabilității și a calității. Activități educaționale suplimentare au fost axate pe domeniul turismului, În acest sens, a publicat 14 articole și cărți (Turism rural: Tratat, Management durabil al comunităților rurale și turism, Dezvoltare integrată - factor de creștere a competitivității zonelor montane).
laura-obreja-brasoveanu1
Laura OBREJA BRAȘOVEANU, Ph.D., Profesor în cadrul Departamentului Finanțe, Facultatea de Finanțe, Asigurări, Bănci și Bursă, ASE București. Specializări: Finanțe corporative, Bugetare de capital, Piețe de capital, Politici fiscale, Finanțe publice, Macroeconomie, Investiții. A scris 16 cărți și cursuri universitare, printre care: Management financiar, Analiza financiară, Piețele de capital, Creșterea economică. Este membră a Center for Research in Money and Finance, ASE București (CEFIMO), Asociația Națională a Finanțelor și Băncilor (RoFIBA), Asociația Națională a Evaluatorilor Autorizați din România (ANEVAR).
ramya-aroul1
Ramya AROUL, Ph.D., este în prezent Profesor Asistent de finanțe imobiliare la Ecole hoteliere de Lausanne (EHL). Are o diplomă de doctorat in finante si imobiliare. Lucrarea sa a fost publicată în mai multe reviste de finanțe și imobiliare și a fost prezentată în numeroase conferințe naționale și internaționale, cum ar fi cele organizate de Asociația de Management Financiar, Asociația Americană pentru Imobiliare și Economie Urbană, conferințele Asociației Europene de Finanțe etc. Înainte de cariera sa academică, a colaborat cu mai multe firme, printre care Archon Group (aripa imobiliară a Goldman Sachs) din SUA și Grasim Industries și Hexaware Technologies din India.
ana-miaria-nica1
Ana-Maria NICA, Ph.D., MSc, BSc în științe economice, turism, Lector în tehnologia hotelieră, economie de turism și administrarea afacerilor, are o experiență de predare de nouă ani în cadrul departamentului de Turism și Geografie, ASE București. Ana-Maria Nica a absolvit Facultatea de Comerț (acum Facultatea de Afaceri și Turism) și deține o diplomă de doctorat în Administrarea Afacerilor, cu specializare în turism. Este membru al Centrului de Cercetare CACTUS.
cristina-iorgulescu1
Cristina IORGULESCU, Ph.D., a absolvit Facultatea de Comerț (în prezent - Facultatea de Afaceri și Turism), Programul de Masterat în Administrarea Afacerilor în Turism la Universitatea de Studii Economice din București, obținând doctoratul în Administrarea Afacerilor cu o lucrare despre creativitatea resurselor umane în industria hotelieră. În prezent, este Asistent universitar la Departamentului de Turism și Geografie. Din aprilie 2013, este membru și vicepreședinte de Resurse Umane al Young Skal București - afiliată Skal International, cea mai mare asociație profesională care reunește, la nivel internațional, profesioniști din toate sectoarele industriei turismului.

 

METRO Cash & Carry România va susține activitățile științifice din cadrul programului, punând la dispoziție Academia de Gastronomie METRO, din magazinul METRO Militari, pentru organizarea unor serii de module aplicative și a unor cursuri susținute de profesori din cadrul ASE București și specialiști ai École Hôtelière de Lausanne, și organizate cu sprijinul asociațiilor profesionale din industria HoReCa.

Înscrierile pentru sesiunea septembrie 2018 – aprilie 2019 se fac în intervalul 23 aprilie – 29 iunie 2018 la sediul ASE București sau online la postuniversitare@ase.ro.  Mai multe detalii cu privire la program găsiți pe http://hospitality.ase.ro/