Devino client METRO

Aplica pentru un card METRO

Cum să îți decorezi magazinul de sărbătoare

magazinul de sarbatoare 920x200

În timpul sezonului de iarnă, străzile sunt cuprinse de zeci de oameni, care se înghesuie înăuntrul și în afara magazinelor, cu brațele pline de pachete și pungi. Atmosfera de Crăciun și de sărbătoare este în aer și în fiecare magazin totul este decorat pe măsură.

Întotdeauna magazinele atent decorate ne încântă și ne îmbie să intrăm și să ne lăsăm cuprinși de spiritul sărbătorilor de iarnă. Studiile au arătat că oamenii intră mai degrabă într-un magazin care este decorat; mai important, acești oameni tind să și cumpere ceva pentru cei dragi sau pentru ei înșiși. De ce? Pentru simplul fapt că magazinele decorate de sărbătoare creează un sentiment pozitiv și optimist în rândul clienților.

Crăciunul în mod special vă oferă șansa să faceți o declarație despre business-ul dumneavoastră și să arătați că în spatele ușilor magazinului se află ceva magic. Decorațiunile sunt toate acele elemente standard la care vă puteți gândi, cum ar fi pomul de Crăciun, coronițele și ghirlandele, dar și elemente puțin mai subtile, de pildă muzica de sărbătoare, care are un efect aproape subliminal pozitiv asupra oamenilor. De asemenea, parfumul potrivit influențează și el starea de spirit a clienților și chiar încurajează cumpărăturile- studiile au demonstrat că parfumul de citrice poate stimula cumpărăturile.

Iată câteva elemente principale pe care trebuie să le luați în seamă atunci când vă pregătiți magazinul de sărbătoare:

1. Luminile

Unul dintre primele lucruri pe care le puteți face pentru un magazin este să împodobiți geamurile cu luminițe albe. Veți capta astfel interesul vizitatorilor și vă veți diferenția de alte magazine care fie nu le folosesc, fie folosesc mai multe culori. Cu cât mai multe luminițe, cu atât mai bine.

2. Culoarea

Oricum ați alege să vă decorați magazinul, cel mai bine este să vă decideți la o schemă de culori simplă pe care să o puteți adapta tuturor decorațiunilor. Cei mai tradiționaliști dintre dumneavoastră ar putea alege roșu și verde, însă argintiul, împreună cu o culoare puternică, care poate împrumuta chiar din culorile brandului sau a magazinului, funcționează foarte bine.

3. Ferestrele

Ferestrele sunt centrul interesului în această perioadă a anului. Oamenii tind să facă foarte mult “window shopping” (să admire display-ul magazinelor fără a achiziționa neapărat ceva) pentru a se inspira, pentru a calcula de unde este cel mai avantajos să cumpere și unde pot găsi cadouri unicat. Vitrina magazinului este o ocazie de a atrage atenția atât clienților vechi, cât și clienților noi. Gândiți-vă care sunt acele elemente care vor încuraja oamenii să cumpere și încorporați acele idei în aranjamentul magazinului dumneavoastră.

Așa este că ferestrele dumneavoastră arată mult mai bine acoperite de zăpadă? Împodobiți-le cu zăpadă falsă din puf de bumbac și adăugați decorațiuni festive: utilizați panglici sau ghirlande.

magazinul de sarnbatoare 460x444

4. Intrarea

Odată ce ați reușit să convingeți oamenii să vă viziteze, trebuie să continuați atragerea lor cu decorațiuni în jurul intrării. Mesele și suporturile de haine ar trebui să aibă semnalizări care să afișeze discount-uri, oferte și promoții. Produsele tematice de sărbătoare și lucrurile pe care oamenii le-ar putea oferi sub formă de cadouri ar trebui afișate în mod vizibil.

5. Bradul

Nu trebuie să vă limitați la un pom de Crăciun din brad adevărat. Puteți realiza "pomuri" de Crăciun în câteva moduri incredibil de creative, încorporând chiar mărfurile magazinului dumneavoastră în design. Vă sugerăm să folosiți mărfuri din aceeași gamă sau același brand.

6. Recuzita

Recuzita potrivită spune o poveste. Dacă un brad împodobit sau o scenă de Crăciun este prea mult pentru dumneavoastră, puteți realiza ceva foarte simplu, precum așezarea unor căciuli de Moș Crăciun pe manechine sau purtarea unor căciuli de Moș chiar de către angajații dumneavoastră. Cu siguranță veți surprinde clienții în mod plăcut.

7. Casa de marcat

Casa de marcat este locul perfect pentru a vă asigura că clienții dumneavoastră au găsit tot ceea ce căutau și pentru a le sugera idei de ambalare a cadourilor și alte produse pe care poate și-ar dori să le adauge în coș. Ambalaje de cadouri, mănuși, bomboane, cărți, felicitări - iată câteva exemple de produse potrivite pe care să le afișați la casă.

8. Ambianța

Nu subestimați puterea parfumului de rășină, scorțișoară sau turtă dulce pentru ca decorul magazinului dumneavoastră să capete și mai multă viață și să fie complet. Pentru o atmosferă cu adevărat de sărbătoare, adăugați colinde și muzică festivă pe fundal, iar clienții dumneavoastră vor aprecia cu siguranță.

9. Atenția la detalii și relaționarea cu clienții

Asigurați-vă că oamenii dumneavoastră de vânzări sunt deosebit de atenți în această perioadă a anului. Clienții pot fi destul de stresați din cauza banilor cheltuiți, a timpului de care dispun sau chiar copleșiți de numărul de cadouri pe care trebuie să le găsească. Un om bun de vânzări ar trebui să poată spune când cineva dorește un răspuns rapid sau dacă își dorește o sugestie de cadou.

O persoană gata să asiste clienții din momentul în care aceștia intră pe ușă și în toate zonele cheie din întregul magazin vă poate ajuta să creșteți vânzările și să faceți o impresie bună.