Devino client METRO

Aplică pentru un card METRO

Informații utile și noutăți despre aplicația METRO

produse

NOU - Disponibilitate produse – peste 1,500 de articole marcă proprie disponibile în luna iulie 2021

În aplicația METRO pot fi vizualizate disponibilitatea produselor METRO marcă proprie împreună cu prețul produselor la nivel de magazin, dacă ești autentificat în contul online METRO (creează un cont online METRO aici).

În martie 2021 am listat aproximativ 800 de produse marca METRO Chef și METRO Professional iar în luna iulie am extins sortimentul la peste 1,500 de produse prin listarea mărcilor Aro și Fine Life.

Și nu ne oprim aici. În perioada următoare vom extinde sortimentul disponibil pe platforma noastră.

mshop-horeca

Sortiment pentru clienții Horeca cu contract de livrare

Dacă ești un client Horeca și deții un contract de livrare cu METRO prin platforma de comenzi online MShop poți vedea tot sortimentul disponibil pentru livrare dacă selectezi o adresă de livrare, sau sortimentul de mărci proprii METRO, daca selectezi un magazin.

Clienții Horeca cu contract de livrare pot folosi aplicația METRO pentru a plasa o comandă, la fel ca și în platforma MShop.
ATENȚIE: Deși în aplicație se poate vizualiza momentan doar primul prag de preț (preț fără reducere) pentru produsele care fac parte din programul „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”. Reducerile de volum se vor aplica automat în coșul de cumpărături pentru clienții HoReCa.

Lucrăm constant la îmbunătățirea experienței la cumpărături în aplicație iar afișarea tuturor pragurilor de reduceri este o prioritate pentru noi.


trader-delivery

Clienții revânzători cu un contract de livrare pot comanda momentan doar prin platforma MShop Traders

Clienții revânzători care dețin un contract de livrare, cu METRO, pot vizualiza în aplicație produsele disponibile pentru livrare și prețurile acestora dar comanda se poate realiza momentan doar folosind platforma MShop Traders.

acces-silver

Accesul pentru clienții Gold și Silver cu ajutorul aplicației Metro

Clienții Gold și Silver nu pot folosi deocamdată cardul digital din aplicație pentru a accesa parcarea specială și intrarea, respectiv aparatul de cafea. Accesul se face în continuare folosind cardul fizic METRO dar lucrăm la rezolvarea acestei neplăceri. Vă mulțumim pentru înțelegere.


review-app

Lasă-ne părerea ta despre aplicația METRO!

Părerea ta este importantă pentru noi. Te încurajăm să lași recenzii ale aplicației în secțiunea specială din Google Play și AppStore. Pe lângă platformele de unde se poate descărca aplicația, poți să ne lași păreri legate de aplicația noastră prin intermediul secțiunii dedicate.

Informații legate de stocurile din magazinele fizice, personalul din magazin, prețurile produselor etc. pot fi aflate folosind secțiunea specială de reclamații din website sau telefonic către Serviciul Clienți. Așa vă vom putea soluționa reclamațiile și contacta pentru clarificări în cel mai scurt timp posibil.