Destinația anului 2024

Destinația anului
De-a lungul timpului, METRO s-a poziționat constant ca un susținător al antreprenorilor și al turismului românesc, atât prin inițiative proprii precum Ghidul de Călătorie, promovarea prin materiale video, audio sau text a antreprenorilor români, cât și prin parteneriate precum cel cu Flavours of Romania. În calitate de partener oficial al competiției „Destinația anului”, METRO dorește să își consolideze rolul de susținător activ al industriei ospitalității, care să inspire și să conecteze comunitățile locale de antreprenori cu românii pasionați de călătorie.   

Destinația Anului 2024

Într-o colaborare remarcabilă, METRO – Destinația Anului, aducem clienții HoReCa în prim plan. Îți oferim șansa de a te înscrie GRATUIT în competiția Destinația Anului 2024, sprijinindu-te astfel în promovarea și recunoașterea afacerii tale.

​​Proiectul Destinația Anului a luat naștere cu scopul de a promova și dezvolta turismul autohton, punând accentul pe bogăția culturală a României. Sub deviza „Inspirăm românii să vadă România”, platforma are deja un loc special în inimile și sufletele românilor, captivându-i prin fluxul constant de inspirație și recomandări pentru următoarea destinație de vacanță. 
Introdu codul de client METRO și te înscrii gratuit în Destinația Anului 2024!  
Înscrie-ți afacerea

Despre competiție

„Destinația Anului” este o competiție organizată în parteneriat cu Ministerul Antreprenoriatului și Turismului, Alianța Pentru Turism, Institutul Orașelor Vizionare (IOV), Asociația Cred în România, Federația Industriei Hoteliere din România (FIHR), Federația Asociațiilor de Promovare Turistică din România (FAPT), RoBoost Antreprenorești, Re-Patriot, Urlaub in Rumänien, Academia de Studii Economice București și Asociația de Ecoturism din România (AER).

Câteva date despre ”Destinația Anului”

  • 300.000 de voturi ale românilor în 2023
  • peste 30 de milioane de impresii online
  • competiția a primit recunoașterea Ministerului Antreprenoriatului și Turismului și a Alianței Pentru Turism ca vehicul major de promovare a excelenței în turismul intern. 

Dacă ai un restaurant, hotel sau pensiune, poți să-ți înscrii afacerea la una din categoriile potrivite domeniului tău de activitate:

  • Distracție și aventură
  • Atracții cultural-educative
  • Wellness
  • Cazări epice – Resort-uri
  • Cazări epice - Boutique
  • Destinații gastronomice
  • Cea mai bună campanie de promovare  

Care sunt avantajele înscrierii în competiție?

  1. Participare Gratuită: METRO oferă clienților săi posibilitatea de a se înscrie gratuit, astfel evitând taxa de înscriere de 1.000 de euro.
  2. Vizibilitate Extinsă: Acoperire mediatică largă, cu peste 30 de milioane de impresii online și parteneriate cu media de top, inclusiv PROTV.
  3. Prestigiu și Recunoaștere: Fiind un eveniment național de mare anvergură, participanții și câștigătorii se bucură de o creștere substanțială a vizibilității și reputației în industrie.
  4. Jurizare Echitabilă și Transparentă: Procesul de selecție include un juriu format din peste 100 de experți și un vot public. Mai multe detalii despre întreg procesul găsești aici

Detalii despre desfășurarea concursului

  • Perioada de înscrieri: 31 Ianuarie – 15 Martie
  • Studiu sociologic și selecția candidaților: 15 Martie – 14 Aprilie
  • Votul publicului: 15 Aprilie – 8 Mai
  • Gala de decernare a premiilor: 21 Mai la Ateneul Roman din București
Vis de Antreprenor

Totul începe cu un vis

Totul începe cu un vis, iar ceea ce urmează depinde mult de tine. Știm că fiecare antreprenor are în spate o poveste fascinantă, iar dorința noastră este ca aceasta să devină o sursă autentică de inspirație pentru toți cei care o descoperă. E timpul să dăm viață acestor povești și să le transformăm în surse de inspirație pentru întreaga comunitate.

Dacă ai o afacere în industria ospitalității, noi vrem să îți facem cunoscută povestea. Alătură-te campaniei „Vis de Antreprenor”, împărtășește-ți povestea și fii parte din comunitatea antreprenorilor care caută să inspire și să motiveze următoarele generații. Este esențial să recunoaștem și să promovăm acele locuri și experiențe unice care fac din România o destinație turistică de top. 
Spune-ți povestea