Condiții generale de vânzare

Prin acest document, METRO stabilește termenii și condițiile privind accesul Clientului și condițiile de achiziție a produselor din magazinele METRO Cash & Carry din România („Magazinele METRO”).

  1. METRO vinde prin intermediul unui sistem de autoservire produse alimentare și nealimentare, către persoane juridice, persoane fizice autorizate și asociații familiale, orice alte organizații recunoscute de legislația în vigoare precum și către persoane fizice, înregistrate în baza de date METRO (denumite în continuare "Clientul") în scopul revânzării și / sau prelucrării, precum și pentru utilizarea ca produse consumabile. Clientul cumpără atât prin intermediul reprezentanților săi legali (deținători de Legitimații) cat si in nume propriu, în baza legitimațiilor nominale de acces („Legitimație”).
  2. Clientul are acces în magazinele METRO prin prezentarea Legitimației METRO fizice sau a codului de bare generat în aplicațiile oficiale puse la dispoziție de METRO. Utilizarea altor aplicații decât cele oficiale METRO pentru generarea sau afișarea legitimației este strict interzisă; clientul este direct răspunzător pentru orice consecințe care decurg din nerespectarea acestei obligații.
  3. Fiecare client poate fi însoțit de încă două persoane care să îl ajute. Accesul minorilor în magazinele METRO este permis doar cu condiția ca aceștia să fie însoțiți și supravegheați permanent de părinți, tutori legali sau însoțitori adulți. Clienții dețin întreaga responsabilitate pentru supravegherea minorilor.
  4. METRO își rezervă dreptul de a refuza eliberarea unei Legitimații pentru persoanele menționate în secțiunea 1 în cazul în care acestea înregistrează debite sau se află în litigiu cu METRO, precum și în orice alte situații care sunt lăsate la discreția exclusivă a METRO.
  5. Clientul poate efectua cumpărături în Magazinele METRO doar în baza Legitimației. Pentru a obține Legitimația, persoanele menționate în secțiunea 1 de mai sus vor depune o cerere prin intermediul unui canal de asistență pentru clienți pus la dispoziție de METRO. Pentru emiterea Legitimației, potențialul client va prezenta următoarele documente, fie în original, fie le va încarcă pe platforma de semnare electronica:
    - Opțiune 1: Certificat de Înregistrare Fiscală sau Certificatul de înregistrare în scopuri de TVA (după caz) semnate de autoritate fie in forma olografa, fie in format digital;
    - Opțiune 2: copie Certificat Constatator de la Registrul Comerțului nu mai vechi de 30 de zile;
    - Act de identitate (carte de identitate, permis de conducere, pașaport) NU se va încarcă pe platforma, ci va fi prezentat la momentul înregistrării
    - Dacă este cazul, împuternicirea din partea persoanei juridice / fizice autorizate privind capacitatea de reprezentant legal a persoanei care solicită înregistrarea
  6. Clientul deține obligația să se asigure că doar titularii Legitimațiilor (deținătorii de Legitimații) emise pe numele lor și pe denumirea Clientului, achiziționează din magazinele METRO. Clientul va despăgubi METRO pentru toate costurile sau daunele rezultate din utilizarea abuzivă a Legitimațiilor, sau pentru alte încălcări ale acestor Condiții Generale de Vânzare, de către deținătorii de Legitimații, de către împuterniciții Clientului sau de către persoanele care îi însoțesc.
  7. Orice Legitimație care nu este utilizată pe o perioadă mai mare de 12 de luni poate deveni invalidă și o nouă Legitimație va trebui emisă în baza prevederilor secțiunii 5.
  8. Legitimația este proprietatea METRO. Pierderea sau furtul acesteia va fi imediat notificată către METRO în scris la biroul de asistență clienți al magazinului METRO care a emis-o sau folosind orice mijloace puse la dispoziție de METRO. În cazul în care Clientul nu va transmite notificarea, acesta va fi tras la răspundere pentru orice daune sau costuri suportate de către METRO.
  9. Clientul va informa METRO în scris sau prin e-mail la adresa info.online@metro.ro (furnizând în același timp documentele justificative) cât mai curând posibil, dar nu mai mult de 30 de zile de la apariția schimbării în oricare dintre următoarele cazuri:
    • schimbarea sediului social;
    • modificarea obiectului de activitate;
    • modificarea regimului de plătitor / neplătitor de TVA;
    • inițierea unei proceduri judiciare de reorganizare sau faliment împotriva Clientului;
    • suspendarea activității, caz în care Clientul va returna către METRO toate Legitimațiile emise pe numele / firma Clientului;
    • încetarea activității, caz în care Clientul va returna către METRO toate Legitimațiile emise pe numele / firma Clientului;
    • retragerea dreptului de a cumpăra din magazinele către METRO pentru unul sau mai mulți deținători de Legitimații emise pe numele / firma Clientului, caz în care Clientul va returna METRO Legitimațiile emise pentru titularii respectivi;
    • orice alte modificări ale situației legale / fiscale a Clientului, astfel cum sunt declarate de reprezentanții acestuia
    • modificarea datelor de identificare (nume / prenume);
    • modificarea numărului de telefon;
    • modificarea adresei de email;
    • modificarea domiciliului.
  10. În absența unei astfel de notificări din partea Clientului, METRO poate proceda automat la efectuarea respectivelor modificări dacă informațiile referitoare la Client provin din surse oficiale (Registrul Comerțului, Ministerul Finanțelor, ANAF sau alte instituții de stat).
  11. Clientul are obligația de a actualiza, cel puțin o dată pe an, datele de identificare. Neîndeplinirea acestei obligații poate conduce la suspendarea temporară a dreptului de utilizare pentru Legitimațiile METRO, până la remedierea situației.
  12. În cazul în care titularul Legitimației (sau orice persoană care îl însoțește pe posesor) deschide sau deteriorează ambalajul mărfurilor, indiferent de motiv, în mod intenționat sau accidental, acesta se obligă să cumpere întregul conținut al ambalajului.
  13. METRO poate înceta relațiile cu Clientul în orice moment fără nici o notificare în prealabil si fără a fi obligat să argumenteze acest lucru. În acest caz, Clientul pierde dreptul de a accesa magazinele METRO și este obligat să returneze toate Legitimațiile emise in forma fizica pentru acesta, precum și pentru respectivii titulari de Legitimații. Din acel moment toate cardurile emise vor fi invalidate.
  14. Prin primirea facturii la casa de marcat și plata sumei facturate, Clientul confirmă că datele sale de identificare care figurează pe factura METRO sunt corecte, precum și primirea mărfurilor și absența defectelor vizibile.
  15. Verificarea aparaturii electrice sau electronice se va face numai la bancul de probe (atunci când este posibil), în prezența operatorului de vânzări. METRO nu garantează faptul că marfa cumpărată de Client corespunde sau nu scopurilor prevăzute de aceasta.
  16. Bunurile pot fi returnate / schimbate în cazurile prevăzute de lege, împreună cu factura inițială de cumpărare. Din motive comerciale, returnarea / înlocuirea produselor se află sub rezerva instrucțiunilor interne de lucru ale METRO și numai dacă produsele au etichetele / ambalajul original nedeteriorat.
  17. Bunurile rămân proprietatea METRO până când valoarea echivalentă a bunurilor achiziționate a fost plătită integral, cu excepția cazului în care Clientul beneficiază de o linie de credit, caz în care transferul de proprietate se produce atunci când condițiile de facturare și de plată sunt îndeplinite cumulativ.
  18. Clientul va permite personalului desemnat de METRO să verifice conformitatea bunurilor achiziționate cu factura emisă. Verificarea se va efectua în zona dintre casele de marcat și ieșirea din magazin.
  19. În cazul în care detectorii antifurt vor emite semnale audio, Clientul se angajează să colaboreze cu personalul de securitate pentru a clarifica situația.
  20. Parcarea și utilizarea autoturismelor în locațiile magazinelor METRO se efectuează pe răspunderea exclusivă a Clientului și a persoanelor care îl însoțesc.
  21. Este interzis accesul la instalațiile electrice și echipamentele tehnice din magazinele METRO (instalații, echipamente, mașini etc.).
  22. Este interzisă staționarea la o distanță mai mică de 2,5 m de echipamentul de ridicare, de echipamentul de transport mărfuri, precum și trecerea pe sub încărcătura transportată la înălțime.
  23. Autoservirea se face numai din zone de vânzare accesibile situate la sol sau pe rafturi de înălțime redusă.
  24. Clientul se obligă să respecte atât semnalizările permanente de securitate (panouri, culori, etichetare), cât și semnalizările ocazionale (comunicare verbală, semnal acustic, semnal luminos, gest de semnalizare).
  25. În cazul în care METRO suferă daune ca urmare a încălcării obligațiilor asumate de Client (sau de persoane însoțitoare) în temeiul prezentelor Condiții Generale de Vânzare sau în temeiul altor prevederi legale în vigoare, Clientul se angajează să despăgubească integral METRO.
  26. În cazul în care Clientul suferă leziuni corporale și / sau daune materiale ca urmare a nerespectării condițiilor menționate mai sus, METRO este exonerat de orice răspundere.
  27. METRO prelucrează datele cu caracter personal ale reprezentantului legal al Clientului și ale deținătorilor de Legitimații în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE – precum și ale altor legislații aplicabile. Informații suplimentare privind politica de prelucrare a datelor cu caracter personal de către METRO sunt disponibile la https://www.metro.ro/protectia-datelor, precum și în notificarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal pusă la dispoziția Clientului de către METRO.
  28. Prin semnarea acestor „Condiții Generale de Vânzare ale METRO”, Clientul confirmă că a luat la cunoștința si înțeles modalitatea de prelucrare a datelor sale cu caracter personal de către METRO ,in vederea realizării scopului prezentat in cadrul prezentelor „Condiții Generale de vânzare”, a primit notificarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal menționată la punctul 27 de mai sus. Reprezentantul legal al Clientului are obligația de a transmite prezentele Condiții Generale de Vânzare împreună cu notificarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal și deținătorilor de Legitimații desemnați de respectivul reprezentant legal, cărora, le sunt de asemenea, aplicabile.
  29. METRO își rezervă dreptul de a modifica unilateral prezentele "Condiții Generale de Vânzare" (inclusiv, dar fără a se limita la politici și proceduri suplimentare impuse de cerințe legale). Orice modificare va fi considerată valabil comunicată Clientului dacă este transmisă fie prin e-mail la adresa indicată de acesta, fie prin publicarea în secțiunea „Condiții Generale” de pe site-ul oficial al METRO.Clientul înțelege și acceptă că aceste comunicări nu au caracter comercial, ci sunt necesare pentru aplicarea și executarea corespunzătoare a Condițiilor Generale de Vânzare.
  30. Având în vedere digitalizarea ca strategie prioritară a companiei, METRO intenționează sa implementeze procesul de facturare electronică precum si orice alte inițiative digitale, urmând a notifica Clientul, în conformitate cu prevederile prezentului document.
    Clientul este răspunzător pentru corectitudinea datelor pe care le furnizează, având astfel obligația de a transmite către METRO orice actualizare necesara a datelor de contact transmise. METRO nu va fi responsabilă pentru datele incorecte sau incomplete pe care Clientul le comunică în momentul semnării prezentului document („Condiții Generale de Vânzare”) sau pe parcursul derulării relației contractuale.
  31. Respectarea dispozițiilor legale privind prevenirea și combaterea spălării banilor și finanțării terorismului (incluzând Legea nr. 129/2019 și actele normative subsecvente acesteia) este importantă pentru METRO. În acest sens, METRO evaluează constant necesitatea implementării unor măsuri suplimentare pentru Clienții săi pentru a asigura conformarea deplină a companiei cu cerințele legale și procedurile interne. În măsura în care, în demersurile sale de conformare, METRO va adopta politici și proceduri suplimentare aplicabile Clienților săi, METRO va proceda la informarea Clienților prin utilizarea datelor de contact indicate de acesta, acestea fiind pe deplin aplicabile Clienților de la momentul comunicării lor de către METRO. În mod suplimentar, Clientul este pe deplin responsabil pentru respectarea și transmiterea politicilor și procedurilor primite din partea METRO în materie de prevenire și combatere a spălării banilor și finanțării terorismului către deținătorii de Legitimații desemnați de acesta.
  32. Prezentele Condiții Generale de Vânzare se aplică fără excepție oricăror achiziții efectuate de către Client prin intermediul oricăror deținători de Legitimații. Clientul este în totalitate răspunzător pentru orice consecințe cauzate de acțiunile deținătorilor de Legitimații.
  33. Prezentul document, "Condiții Generale de Vânzare" înlocuiește orice documente similare prezentate, confirmate sau semnate de către Client.
  34. În scopul derulării relației comerciale, Clientul ne va acorda următoarele date de contact ale proprietarului afacerii / reprezentantului persoanei juridice:
    - adresa de email
    - număr de telefon mobil
    - adresa poștală a sediului social/de domiciliu
    Datele de contact furnizate mai sus vor fi stocate și utilizate de METRO în scopul comunicărilor contractuale. 

Clientul va oferi lista reprezentanților autorizați desemnați pentru a efectua cumpărături din Magazinele METRO (titulari ai legitimațiilor emise pe numele/denumirea Clientului).

În cazul în care Clientul dorește să retragă sau sa renunțe la dreptul de a efectua cumpărături în Magazinele METRO, Clientul va trebui fie să depună la magazinul METRO unde au fost emise legitimațiile o solicitare scrisă însoțită de legitimațiile de client emise, fie pe mail la adresa info.online@metro.ro. În lipsa efectuării acestor formalități legitimațiile vor fi in continuare valabile, iar persoanele mai sus menționate vor fi considerate în continuare drept reprezentanți autorizați ai Clientului.

Prin programul de bonus METRO PLUS, METRO România își recompensează clienții Horeca și Trader cu puncte bonus. Punctele acumulate pot fi folosite exclusiv pentru obținerea de reduceri la cumpărarea produselor din orice magazin METRO România.
Pentru mai multe detalii, accesează regulamentul programului ”METRO Plus”.

TERMENI ȘI CONDIȚII DE UTILIZARE A SITE-ULUI

Informațiile prezentate de către METRO CASH & CARRY Romania S.R.L., prin intermediul acestui website, sunt destinate exclusiv informării clienților săi.

METRO CASH & CARRY ROMANIA S.R.L., cu sediul în București, Bd. Theodor Pallady, Nr. 51N, Clădirea C6, Corp A, Cod fiscal 8119423, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/9081/2010, capital social 13.537.500 lei, în calitate de proprietar al acestui website, depune eforturi considerabile pentru actualizarea acestuia, dar nu își asumă responsabilitatea și nu garantează în ceea ce privește acuratețea și corectitudinea informațiilor furnizate.

Toate materialele de pe acest website sunt proprietatea S.C. METRO CASH & CARY ROMANIA S.R.L., reproducerea, stocarea, ori transmiterea unor părți ori a întregului conținut al acestora, fără acordul prealabil al proprietarului, este interzisă.

METRO CASH & CARRY ROMANIA S.R.L., își rezervă dreptul de a adăuga, modifica, ori șterge, în tot sau în parte informațiile prin intermediul acestui website, fără vreun avertisment prealabil. De asemenea, proprietarul își rezervă dreptul de a închide temporar sau definitiv, total ori parțial acest website, fără nicio obligație de notificare prealabilă.

METRO CASH & CARRY ROMANIA S.R.L. nu își asumă răspunderea pentru conținutul oricăror terțe website-uri către care există conexiuni hipertext și nu răspunde sau garantează pentru informațiile conținute în asemenea site-uri.

În condițiile accesării altor website-uri, indiferent că acestea aparțin METRO CASH & CARRY ROMANIA S.R.L. ori unor terțe părți, vă rugăm să accesați și să verificați mențiunile legale ale acestora, pentru a nu vă expune la încălcări ale drepturilor de autor, sau ale altor drepturi conexe.

Datele personale ale vizitatorilor acestui site vor fi procesate cu respectarea măsurilor tehnice și organizatorice impuse de legislația în vigoare, inclusiv respectarea dispozițiilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46 / CE. Pentru a afla mai multe despre cum sunt procesate datele personale colectate prin intermediul acestui website vă rugăm să consultați “Notificarea cu privire la protecția datelor personale ale vizitatorilor site-ului".

Prin accesarea acestui website, dumneavoastră vă exprimați acordul cu privire la acceptarea în totalitate a condițiilor prevazute în cuprinsul acestor mențiuni legale, utilizarea acestui website făcându-se pe riscul utilizatorului.

Orice conflict apărut între website-ul METRO CASH & CARRY ROMANIA S.R.L. și utilizatori, cu privire la accesul ori utilizarea acestuia, va fi soluționat pe cale amiabilă, iar în cazul în care acest lucru nu este posibil litigiul va fi soluționat de către instanțele de judecată competente din Municipiul București, legea aplicabilă fiind cea română.

METRO depune eforturi constante pentru a asigura acuratețea și actualizarea tuturor informațiilor de pe site. Cu toate acestea, ocazional pot apărea erori cu privire la informațiile de pe site, inclusiv cu privire la prețul produselor și cu privire la alți termeni și condiții pentru comercializarea acestora. În orice astfel de situații, Societatea își rezervă dreptul de a anula și/sau de a nu onora orice comandă plasată pe baza unor informații incorecte, inclusiv în situația în care Societatea a emis o confirmare a comenzii și/sau o proformă, și chiar în cazul în care clientul a efectuat plata. Utilizarea acestui site presupune acceptarea necondiționată de către clienți a acestei prevederi și a faptului că, în orice astfel de situație, clienții nu au dreptul de a formula vreo pretenție de despăgubire împotriva Societății și/sau împotriva oricăruia dintre salariații, reprezentanții, colaboratorii, furnizorii și partenerii săi cu privire la orice prejudiciu presupus cauzat clienților ca urmare a anulării respectivei comenzi și/sau a refuzului de a o onora.

termeni și condiții de utilizare a aplicației

1. Prevederi Generale

1.1 Acești termeni și condiții de utilizare (denumiți în continuare „Termenii”) guvernează și reglementează utilizarea aplicației MShop („Aplicația”), pusă la dispoziției de către METRO AG, cu sediul in Schlueterstrasse 5, 40235 Düsseldorf, impreuna cu METRO Cash & Carry Romania SRL, o societate comercială cu răspundere limitată de naționalitate română, având sediul în București, B-dul Theodor Pallady nr. 51N, clădirea C6, corp A, Sector 3, cod unic de identificare 8119423 („Metro” sau „Noi”).

1.2 Noi dorim să oferim clientilor („Utilizatorul” sau „Tu”) anumite beneficii suplimentare funcții utile legate de experienta de cumparaturi si alte servicii ale METRO (denumite în continuare "Serviciu" sau "Servicii"). Această aplicație completează site-ul nostru și experiența de cumpărături din magazinele noastre.

1.3 Aplicația oferă posibilitatea de a avea acces oricând la contul tău METRO, de a vedea primul ultimele cataloage active sau de a folosi cardul digital pentru accesul în magazin. În plus, prin intermediul aplicației vezi în timp real disponibilitatea produselor, poți salva liste de cumpărături și poți accesa facturile în format digital. În plus, dacă deții un cont în platforma MShop. vei putea realiza comenzile online direct din aplicație.

1.4 Poate avea calitatea de Utilizator persoane juridice, persoane fizice autorizate și asociații familiale, precum și către orice alte organizații recunoscute de legislația în vigoare, înregistrate în baza de date METRO în scopul revânzării și / sau prelucrării, precum și pentru utilizarea ca produse consumabile, care dețin deja un card METRO.

1.5 Utilizarea Aplicației și crearea contului de utilizator sunt gratuite.

2. Crearea contului de utilizator

2.1 Descărcarea Aplicației și utilizarea acesteia au caracter absolut voluntar, iar utilizarea Aplicației presupune descărcarea acesteia din Apple App Store sau Google Play Store și finalizarea procesului de înregistrare ca Utilizator.

a) Inregistrarea si identificarea Utilizatorului

2.2 Poți seta un cont METRO doar dacă deții deja un card METRO. Crearea unui cont METRO se poate realiza direct din Aplicatie sau accesând această pagină. În ambele cazuri, urmează pașii de completare a datelor firmei tale și verifică la final adresa de email pentru a confirma creearea contului.

2.3 Te rugam sa ai in vedere faptul ca pentru crearea contului de Utilizator trebuie să ne furnizezi datele solicitate în câmpurile relevante din Aplicație. Aceste date pot fi folosite doar pentru crearea unui singur cont de utilizator, iar reutilizarea lor pentru crearea unui alt cont nu este permisă și reprezintă o încălcare a acestor Termeni.

2.4. Datele necesare sunt: nume, prenume, adresa de email, numar de telefon, cod de client METRO.

2.5. Este obligatoriu ca datele necesare solicitate pentru crearea contului de utilizator

să fie veridice și să îți aparțină. Furnizarea unor date false sau care nu îți aparțin reprezintă o încălcare a acestor Termeni.

b) Autentificarea utilizatorului pentru accesarea si utilizarea Aplicatiei

2.6. Aplicatia permite crearea unui profil de identificare digitală cu adresa de e-mail care a fost furnizată ca ID de conectare. Odată ce identitatea digitală fără parolă este creată, utilizatoul va putea să se conecteze la Aplicatie fără a introduce o parolă, prin accesarea unui "link magic", pe care il va primi pe adresa de email cu care s-a identificat si care îi va permite să se autentifice fără parolă.

2.7. Va rugam sa notificati METRO imediat, fara interzieri nejustificate, atunci cand sesizati utilizarea neautorizata a datelor dumneavoastra de acces sau cu privire la orice alta incalcare a securitatii, in legatura cu Aplicatia, de care aveti cunostinta.

2.8. METRO va putea suspenda utilizarea datelor de conectare sau a contului dumneavoastra in cazurile in care suspecteaza compromitarea securitatii acestora sau existenta unui utilizari neautorizate sau frauduloase.

2.9. METRO va va informa in prealabil, sau daca acest lucru nu este posibil, imediat dupa suspendarea utilizarii datelor dumneavoastra de conectare sau a contului, specificand motivele suspendarii, cu exceptia cazului in care furnizarea acestor date ar putea compromite masurile rezonabile de securitate sau au contraveni legii. METRO va reactiva datele de conectare in cel mai scurt timp, dupa eliminarea motivelor care au stat la baza suspendarii initiale.

c) Incetare utilizarii Aplicatiei

Incetarea utilizarii Aplicatiei de catre Utilizator poate interveni in urmatoarele situatii:

- la initiativa Utilizatorului, prin dezinstalarea aplicatiei de pe dispozitivul pe care a fost descarcata;

- din initiativa METRO, daca se constata ca Utilizatorul nu respecta regulile unei conduite adecvate sau prevederile Termenilor si Conditiilor, care ar putea aduce prejudicii de orice natura METRO.

Va rugam sa aveti in vedere faptul ca prin incetarea utilizarii Aplicatiei nu va inceta in mod automat si calitatea de client METRO, aceasta fiind activa in conformitate cu clauzele contractuale incheiate in acest sens.

3. Obligațiile utilizatorului

3.1 Utilizatorul se obligă:

• să respecte acești Termeni în integralitatea lor;

• să utilizeze un cont de utilizator și o parolă unică pentru Aplicație și să mențină confidențialitatea deplină asupra acestora și să nu le comunice unor terțe părți;

• să nu permită utilizarea datelor de acces în Aplicație de către o terță parte;

• să nu utilizeze abuziv Aplicația sau Serviciul, de exemplu prin încălcarea Termenilor în orice modalitate, eludarea măsurilor de securitate ale Aplicației sau eludarea condițiilor aferente Serviciului;

• să descarce Aplicația doar din Apple App Store sau din Google Play Store;

• să utilizeze terminale mobile care îndeplinesc condițiile minime pentru rularea Aplicației și să le actualizeze cu ultima variantă de software disponibilă pentru sistemul de operare respectiv;

• să actualizeze datele sale din Aplicație imediat după ce și ori de câte ori intervin modificări ale acestora;

• să nu falsifice sau ofere informatii eronate cu privire la identitatea dumneavoastra.

4. Proprietatea intelectuala

4.1. Utilizatorul declara in mod expres ca a luat la cunostinta de faptul ca toata creatia grafica, continutul Aplicatiei si materialele accesate sunt proprietatea METRO. In acest sens, Utilizatorul se obliga sa nu reproduca, sa nu copieze, sa nu vanda sau sa exploateze serviciile, informatiile si/sau materialele la care are acces ca urmare a folositii Aplicatiei, in parte sau complet. Utilizatorului ii este interzisa modificarea, copierea, inchirierea, cedarea, imprumutul, vanzarea, distributia sau crearea unor materiale derivate ce se bazeaza pe serviciile folosite in cadrul Aplicatiei.

5. Prelucrarea datelor cu caracter personal

5.1. Prezentele Termeni si Conditii se completeaza cu Nota de informare privind prelucrarea datelor clientilor disponibila pe site-ul Metro, www.metro.ro, sectiunea “Protectia datelor”.

6. Limitarea răspunderii

6.1 Întrucât îți oferim cu titlu gratuit utilizarea Aplicației și crearea contului de utilizator, accepți în mod expres că nu avem nicio răspundere în cazul în care Aplicația sau Serviciul nu funcționează integral sau parțial sau funcționează cu intermitențe.

6.2 În mod suplimentar, nu ne asumăm vreo obligație și nici nu oferim vreo garanție cu privire la funcționalitățile Aplicației sau a Serviciului și cu privire la faptul că acestea îndeplinesc un anumit scop urmărit de tine.

6.3 Ne rezervăm dreptul de a extinde sau a restrânge, conform propriei noastre voințe, obiectul Serviciilor. Astfel, putem include noi beneficii și funcționalități sau putem elimina o parte din beneficiile și funcționalități existente la momentul lansării Aplicației sau al creării contului de utilizator, după caz, fără ca această să îți dea dreptul să soliciți plata de despăgubiri de către noi sau acoperirea vreunui prejudiciu, iar acceptarea acestor Termeni de către tine presupune renunțarea expresă la un astfel de drept.

6.4 Deși depunem toate eforturile pentru a ne asigura că utilizarea Aplicației este sigură, nu putem garanta că nu vor materializa anumite riscuri sau că nu vei suferi vreun prejudiciu ca urmare a utilizării Aplicației. Cu excepția intenției sau culpei noastre grave, nu ne asumăm vreo răspundere cu privire la

un astfel de prejudiciu cauzat de o eventuală problemă de securitate a Aplicației. Chiar și într-un astfel de caz, nu vom răspunde în cazul în care prejudiciul este cauzat și de încălcarea de către tine a acestor Termeni, de exemplu prin reutilizarea parolei de acces în Aplicație pentru alte site-uri web sau aplicații.

6.5 Utilizarea de către tine a unui dispozitiv mobil al cărui sistem de operare nu este actualizat cu ultima variantă de software disponibilă pentru sistemul de operare respectiv sau al cărui sistem de operare a fost alterat sau modificat într-un mod neautorizat exclude în mod integral orice răspundere a noastră cu privire la orice prejudiciu cauzat ție prin utilizarea Aplicației.

6.6 Nu ne asumăm vreo răspundere în ceea ce privește aplicațiile descărcate din alte magazine online de aplicații decât Apple App Store și Google Play Store.

6.7 Descărcarea Aplicației este supusă termenilor și condițiilor de utilizare ale Apple App Store și Google Play Store, iar noi nu se asumăm vreo răspundere cu privire la acești termeni și condiții și respectarea acestora de către Utilizator.

6.8 Nu vei avea dreptul de a solicita plata de despăgubiri de către noi sau acoperirea vreunui prejudiciu în cazul în care acționăm în conformitate cu acești Termeni.

7. Modificare

7.1 Ne rezervăm dreptul de a modifica unilateral acești Termeni conform propriei noastre voințe. Utilizarea Aplicației de către tine subsecvent primirii notificării de modificare a acestor Termeni va fi considerată o acceptarea de către tine a noilor Termeni.

7.2 Ne reserve dreptul de a actualiza sau de a îmbunătăți oricând Aplicația. Este posibil ca dispozitivul tău mobil să nu mai poată rula Aplicația în urma acestui proces sau să o poată rula cu o funcționalitate redusă.

8. Prevederi finale

8.1 Acești Termeni, Contractul și Serviciul sunt guvernați de legea română și vor fi interpretați în conformitate cu aceasta.

8.2 Orice dispută sau litigiu având legătură cu acești Termeni, Contractul și Serviciul vor fi soluționate pe cale amiabilă, iar în cazul în care acest lucru nu este posibil, de către instanțele competente de la sediul METRO.