Devino client METRO

Aplica pentru un card METRO

7 idei pentru mai multă energie

energie
Fiecare dintre noi ne confruntăm cu anumite perioade în care ne simtim foarte obosiți sau demotivați și avem senzația că rezervele noastre de energie sunt pur și simplu pe zero.

Pentru a ne îmbunătăți starea de spirit și pentru a dobândi mai multă vitalitate nu este nevoie de cafea sau energizante, ci doar de cateva trucuri simple, dar care dau rezultate.

1. Începe ziua cu un mic dejun consistent

Nu sări în niciun caz peste prima masă, deoarece altfel riști să ai toată ziua o senzație de foame, dar și să manânci prea mult la prânz și cină. Pentru micul dejun este recomandat să alegi ceva ușor, dar consistent: banane sau alte fructe proaspete, o omletă delicioasă, fulgi de cereale cu lapte sau niște biscuiți cu cereale și fructe, ca să ai o dimineață dulce.

2. Hidratează-te

Apa îți revigorează organismul și îl ajută să facă față căldurii din perioada de vară. Evită să bei însă prea multă apă deodată, ci mai bine consumă lichide în cantități mici de-a lungul întregii zile. Dacă nu îți place ideea de a bea apa simplă, fă-ți un ceai parfumat, care te hidratează, dar are și un gust plăcut. Pentru a-ți ușura munca, folosește o cană electrică automată, potrivită pentru birou, la care poți alege temperatura pentru apă și timpul de infuzare, foarte importante pentru un ceai „ca la carte”. 
mic-dejun

3. Dormi suficient

Un somn bun este modalitatea ideală de a-ți reface rezervele de energie. Încearcă să adormi înainte de miezul nopții și odihnește-te îndeajuns, astfel încât dimineața, după 7-8 ore de somn, să te trezești în formă. Somnul cel mai odihnitor se considera a fi între orele 11.00-06.00, însă este important să îți găsești propriul ritm de activitate/repaus.

4. Împrospătează aerul din camera în care lucrezi

După ce ai aerisit bine încăperea, folosește o esență pentru a-i da un parfum plăcut.

5. Fă mișcare

Dacă îți place să faci sport, începe-ți dimineața cu o alergare în parc sau mergi la sala și vei fi mai bine „antrenat” pentru provocările de la lucru. La birou nu sta 8 ore non stop pe scaun, ci din când în când ridică-te și întinde-te, fă câteva exerciții sau plimbă-te puțin.

6. Ia o gustare sănătoasă

Alunele, fisticul, migdalele sau o mână de fructe uscate sunt la îndemână, ușor de consumat și îți dau energie. Evită dulciurile cu foarte mult zahăr, pentru că după scurt timp nivelul de energie va scadea rapid și te vei simți și mai obosit.

7. Nu uita de pauze

Chiar daca ai mult de lucru, nu uita să îți iei câteva minute de repaus. Deși la prima vedere pare că pierzi timpul, de fapt pauzele te fac să fii mai productiv, pentru că momentele de detașare te ajută să îți încarci bateriile și să fii apoi mai atent la muncă.