Devino client METRO

Aplică pentru un card METRO

Redeschiderea industriei HoReCa                                 #restartGastro

restartgastro

Ce trebuie să știi ca să redeschizi în forță?

 

După multe săptămâni în care afacerile HoReCa au fost nevoite să închidă porțile pentru clienții lor, a venit momentul deschiderii treptate. 

 

Știm cât de importantă este gestionarea corectă a redeschiderii în acest moment. Siguranța clienților, a angajaților, curățarea și dezinfectarea spațiilor de lucru, a celor de servire și de lucru sunt prioritare, de aceea venim în sprijinul tău cu un Ghid complet #restartGastro. 

 

Vom acoperi cele mai importante zone de interes în domeniul tău de activitate: recomandări pentru redeschiderea localului, măsuri de siguranță și de igienă, optimizarea meniului pentru a reduce pierderile și a maximiza profitul, relația cu clienții în condițiile actuale, reorganizarea și trainingul echipei, dar și elemente de strategie de business. 


Ce trebuie să știi pentru redeschiderea teraselor?

METRO a dezvoltat special pentru HoReCa un Ghid cu regulile prevăzute de lege, recomandări și sfaturi practice care să te ajute pentru redeschiderea teraselor. 

Parcurge materialul și află:

- Care sunt normele publicate în Monitorul Oficial pentru redeschiderea teraselor? 

- Care sunt regulile de igienizare și dezinfectare a locației?
- Cum aplici regulile de distanțare socială?
- Cum reorganizezi mobilierul de exterior ținând cont de măsurile de siguranță impuse?
- Ce echipament de protecție este necesar pentru angajați? 
- Cum îți adaptezi meniul pentru ca afacerea ta să funcționeze în condiții optime? 
- De ce trebuie să ții cont în comunicarea cu clienții?

VEZI GHIDUL


Care sunt măsurile de igienă în noua normalitate?

Care sunt normele publicate în Monitorul Oficial care stabilesc măsurile de igienă și de siguranță? Cum se realizează corect curățenia și dezinfectarea spatiului de lucru, a obiectelor și echipamentelor? Cum cureți, dezinfectezi și menții siguranța în grupurile sanitare? Cum arunci în mod corect și sigur materialele de protecție? 

Parcurge materialul și află răspunsurile la toate aceste întrebări.

VEZI ARTICOLUL


Cum redeschizi în siguranță?

Oferă clienților tăi sentimentul de siguranță și de încredere prin tot ceea ce faci! De la personalul atent, până la locul perfect igienizat sau meniul optim, totul trebuie să inspire încredere într-un mod autentic. 

 

- Informează-te! Consultă regulile obligatorii publicate în Monitorul Oficial pentru redeschiderea teraselor care se adresează atât operatorilor economici cât și clienților 
- Asigură-te că echipa este informată și pregătită 
- Adoptă reguli și proceduri clare pentru întreaga echipă 
- Asigură echipamentele de protecție de care personalul are nevoie. 

 
VEZI ARTICOLUL

Cum faci trecerea către un serviciu de livrare?

Iți dorești să extinzi experiența pe care le-o oferi clienților tăi și în afara locației? Parcurge Ghidul special creat de METRO și află pașii recomandați pentru ca afacerea ta să facă această tranziție:

- Cum creezi un meniu special adaptat pentru livrare?

- Ce implică un proces intuitiv de comandă?
- Care sunt etapele pentru pregătirea unei comenzi?
- Cum alegi recipiente rezintente la transport? 
- Ce măsuri sporite de siguranță trebuie să iei pentru transportul preparatelor, pentru vehiculele de livrare dar și pentru livrarea fără contact?

În plus, am pregătit un material despre soluțiile de împachetare și ambalare  potrivite pentru meniul tău!

 
VEZI GHIDUL

Cum faci trecerea către un serviciu de ridicare a comenzilor?

Implementarea unui serviciu de take-away te poate ajuta să ajungi chiar și la clienții reticenți față de servirea mesei în oraș,  în această perioadă, din motive de siguranță. 

Ți-am pregătit un Ghid cu idei și recomandări care să te ajute, pas cu pas, să rămâi alături de clienții tăi prin: 


- Simplificarea meniului 
- Soluțiile de împachetare a comenzilor adaptate meniului tău
- Pregătirea personalului și reorganizarea echipei 
- Stabilirea unui plan de comunicare a noului serviciu.

 
VEZI GHIDUL

Cum comunici cu clienții pe rețelele de socializare? 

METRO a dezvoltat special pentru industria HoReCa un Ghid care să te ajute să comunici cât mai eficient cu clienții tăi, într-o perioadă marcată de digitalizare. Ți-am pregătit:


- Bune practici pe rețelele de socializare
- Idei de postări pentru restaurantul tău 
- Dimensiunile recomandate pentru postarile tip imagine și video, astfel încât mesajul tău să fie pus cât mai bine în valoare. 

 
VEZI GHIDUL

Cum să-ți optimizezi meniul ca să reduci costurile? 


În materialul nostru vei găsi sfaturi practice despre:
- Evaluarea meniului
- Utilizarea cât mai eficientă a inventarului
- Crearea de stocuri eficiente, cu produse versatile.

Toate acestea ca să te poți concentra pe preparatele care au devenit ”semnătură” pentru restaurantul tău și să poți oferi calitate constantă.  

 

VEZI GHIDUL

 
Cum sa-ti optimizezi meniul ca sa reduci costurile

De ce este nevoie să reorganizezi echipa, în noul context? 

Felul în care angajații tăi interacționează cu clienții, pregătesc mâncarea și o servesc formează percepția despre localul tău. În acest nou context, instruirea angajaților și reorganizarea lor pentru păstrarea măsurilor de siguranță te vor ajuta să depășești cu bine această perioadă dificilă.

Ce nevoi are echipa ta în acest moment? De echipament special, dar și de sesiuni de instruire despre răspândirea COVID-19, igienizarea și dezinfectarea corectă a suprafețelor. 


Cum poți împărți și planifica sarcinile de lucru, urmând normele de siguranță?

Nu uita, clienții tăi se pot simți bineveniți și în siguranță, în ciuda regulilor de distanțare socială!  

Parcurge materialul și urmează sfaturile practice!

 
VEZI ARTICOLUL

Harta interactivă HoReCa 

Susținem afacerile HoReCa!

Pentru a veni în ajutorul clienților HoReCa, am lansat harta interactivă a restaurantelor care oferă servicii de livrare și/sau take-away. Dacă vrei ca restaurantul tău să fie inclus pe Harta HoReCa, ia legătura cu noi. 


Echipamente Profesionale pentru HoReCa

Consultă ediția 2020-2021 a Catalogului!

Fii pregătit pentru redeschidere cu echipamentele și produsele profesionale din catalogul Gastro creat de METRO special pentru locațiile HoReCa.


Informații utile în contextul COVID-19 

Responsabilitatea noastră: siguranța clienților și a angajaților noștri 

Decoperă:

- Mesajul lui Roland Ruffing, CEO METRO Cash&Carry România
- Măsurile de siguranță implementate în magazinele METRO
- Magazinele METRO: destinații sigure pentru aprovizionarea afacerii tale
- Măsurile de prevenție COVID-19: înainte, în timpul și când revii de la cumpărături
- Răspunsurile noastre, pentru tine, la cele mai frecvente întrebări
- Informații importante despre Coronavirus - COVID-19.

AFLA MAI MULTE