Devino client METRO

Aplică pentru un card METRO

Puncte METRO PLUS

940x200headerlandingMcompressor1

Stimați clienți,

 

Pentru a veni în sprijinul clienților noștri loiali care nu au putut utiliza sau acumula puncte în programul METRO PLUS din cauza restrângerii activității HoReCa în perioada stării de urgență am decis ca:

  • Punctele expirate în perioada Martie – Mai 2020 vor fi reincărcate în sistemul de loializare pe 2 Iunie 2020, pentru a fi folosite în lunile Iunie și Iulie 2020. În mod obișnuit, punctele dobândite în programul METRO Plus au o valabilitate de 3 luni, însă dorim să oferim clienților HoReCa, al căror business a fost afectat de starea de urgență declarată în Martie, posibilitatea de a utiliza aceste puncte care au expirat, păstrând valabilitatea lor pana în Iulie 2020.
  • Toate punctele METRO Plus disponibile clienților HoReCa la începutul lunii Iunie vor fi dublate și vor putea fi folosite până pe 31 Iulie 2020.

 

Care este mecanismul?

Se dublează valoarea punctelor disponibile astfel: punctele expirate în lunile Martie, Aprilie, Mai și /sau punctele dobândite de clienți pe parcursul lunilor Aprilie-Mai.

 

Cine este eligibil?

Toti clienții HoReCa cu puncte disponibile la 1 Iunie, indiferent de momentul dobândirii lor (fie că au fost “înghețate” de-a lungul celor 3 luni, fie că au fost acumulate pe parcursul lunilor Aprilie și Mai).

 

Când se dublează punctele?

Pe 2 Iunie încărcăm cu aceeași valoare de puncte și cu valabilitatea de 2 luni toate punctele existente deja pentru clienții HoReCa.

 

Ce valabilitate au punctele dublate?

Punctele expirate în Martie, Aprilie și Mai și punctele disponibile la 1 Iunie și a căror valoare va fi dublată, vor avea valabilitate doua luni. În rest, programul METRO Plus se va derula în mod obișnuit.

 

Se va păstra limita de 10% din valoarea facturii pentru folosirea punctelor (la o vizită în magazin, un client va putea folosi puncte  METRO PLUS doar în limita a 10 % din valoarea facturii).