Răspunsuri la cele mai frecvente întrebări

Intrebari si raspunsuri COVID-19

1. Găsesc produse de primă necesitate (alimente de bază, conserve, legume, produse de igienă personală sau igienizare suprafețe) în magazinele METRO?

Avem echipe care lucrează îndeaproape cu furnizorii noștri pentru a se asigura că produsele cele mai cerute sunt disponibile atunci când aveți nevoie de ele, asigurând un lanț de aprovizionare în care toate articolele care au cerere mare în aceste zile să fie re-aprovizionate de mai multe ori pe zi. Cu toate acestea, există posibilitatea de a întâmpina dificultăți în livrări, de aceea facem eforturi neobosite pentru a le pune pe rafturi pentru dumneavoastră.

2. Pot să aflu stocul pentru un produs în magazinul METRO apropiat?

Informația despre stocurile produselor comunicată la telefon de Call center sau personalul magazinului este valabilă la începutul zilei. Din cauza situației excepționale și a fluxului mare de clienți, există posibilitatea ca la ora comunicării articolul să nu mai fie disponibil în magazinul respectiv.

3. Veți avea creșteri semnificative de prețuri în perioada următoare?

Politica de preț a companiei METRO a rămas neschimbată. Ne asigurăm să oferim în continuare produse la cele mai avantajoase prețuri pentru afarcerea dvs. Prețurile produselor pot suferi modificări în funcție de evoluția pieței și a modificării prețului de achiziție.

4. Magazinele METRO  se vor închide?

Lucrăm din greu pentru a menține magazinele deschise, astfel încât să putem fi acolo pentru a vă sprijini pe dvs. și familiile dvs. Este obligația noastră de a furniza produsele de care aveți nevoie, atunci când aveți nevoie.

5. Ce program are magazinul METRO X astazi?

Magazinele METRO vor rămâne deschise și vom avea același program ca de obicei pentru cât timp va fi posibil. Știm că suntem linia de aprovizionare pentru magazinele independente și pentru industria HoReCa și vom fi acolo pentru clienții noștri cât timp va fi posibil. Programul magazinelor noastre poate fi consultat pe site-ul nostru, unde vă ținem la curent cu cele mai noi informații legate de magazinele METRO.

6. De ce clienții sunt lăsați să aștepte în afara magazinului, la intrare?

Sănătatea clienților și angajaților noștri sunt întotdeauna prioritatea noastră. De aceea, permitem accesul în magazine unui număr limitat de clienți pentru a evita aglomerarea și pentru ca dvs. să fiți în siguranță în timpul cumpărăturilor.

De asemenea, pentru a preveni răspândirea virusului, accesul clienților în magazine se face într-un mod organizat care să asigure respectarea distanței sociale de 1,5 m , impusă de autorități pentru protecția impotriva virusului. Vrem sa vă asigurăm că cel mai important pentru noi este să fiți în siguranță în magazinele noastre.

7. Ce măsuri de igienizare au fost luate in magazine?

Pe lângă eforturile noastre de curățare zilnică, am mărit timpul alocat pentru curățarea și igienizarea magazinelor noastre, în special în zonele cele mai frecventate, precum casele de marcat, toaletele și spațiile special destinate angajaților. Pe lângă procedurile deja existente de curățenie zilnică, am adăugat ore suplimentare la programul fiecărui magazin pentru a ne face rutinele și mai riguroase. Aceasta înseamnă că se petrece mai mult timp pentru curățarea magazinelor noastre, inclusiv pentru curățarea suprafețelor, cum ar fi benzile pentru produse de la casele de marcat, cărucioarele sau ecranele “touch”, rutină care se petrece cel puțin la fiecare 30 de minute sau mai des dacă este nevoie. La intrările în magazine am plasat covorașe cu dezinfectant, iar în apropierea caselor de marcat am trasat linii care delimitează distanța de siguranță, astfel încat să evităm apropierea clienților sub limita recomandată de autorități. Difuzăm constant prin stațiile de amplificare informări privind metodele de prevenire a contaminării, mesaje pe care le regăsiți afișate la Intrare Clienți și în apropierea caselor de marcat.

8. De ce trebuie să păstrăm distanța la casele de marcat?

Păstrarea unei distanțe mai mari de 1.5 metri este una din cele mai importante măsuri care reduce intrarea în contact cu virusul. Sănătatea clienților și angajaților noștri este întotdeauna prioritatea noastră, de aceea am implementat în magazine distanța de siguranță.

9. Ce măsuri au fost luate pentru angajați?

Sanătătea clieților și angajaților noștri sunt întotdeauna prioritatea noastră. De aceea procedăm la verificarea constantă a temperaturii angajaților și clieeților noștri. Clienții și angajații cu temperatura mai mare de 37,5 de grade nu au acces în magazine.

10. Cum este gestionată situația de criza? / Ce faceți pentru clienți?

Am petrecut ultimele câteva săptămâni pregătindu-ne pentru a preveni modul în care virusul poate afecta comunitățile pe care le servim. Am stabilit un grup de lucru care lucrează îndeaproape cu autoritățile române și cu toate magazinele noastre din țară pentru a ne asigura că luăm toate măsurile preventive necesare. Toată planificarea acțiunilor și decizilor noastre are în focus nevoile clinenților și angajaților noștri.

11. Pot să am în continuare încredere în calitatea produselor pe care le cumpăr din magazinele METRO?

Vă asigurăm că toate produsele puse în vânzare respectă standardele de calitate și conformitate conform legislației în vigoare.

12. Se pot face comenzi online cu livrare la domiciliu?

Serviciul de livrare METRO este disponibil clienților noștri, persoane juridice, în baza unui contract de livrare. Pentru a verifica posibilitatea livrării produselor la sediul companiei dvs., vă rugăm să contactați reprezentanții noștri din cel mai apropiat magazin METRO.

13. De ce persoanele fizice nu-și pot face carduri la METRO?

METRO România este o companie de comert cu ridicata, destinată persoanelor juridice, sprijinind comunitatea de business și antreprenorii, și pentru aceasta se concentrează pe oferirea de soluții clienților persoane juridice.

14. De unde pot să mă informez cu privire la cele mai noi informații despre METRO?

Pentru a fi la curent cu toate noutățile te rugăm să consulți canalele noastre oficiale de comunicare: site-ul www.metro.ro și să urmărești pagina noastră de Facebook.

Vom actualiza această pagină pe măsură ce apar și alte întrebări, Echipa METRO