Devino client METRO

Aplică pentru un card METRO

Informații utile pentru afacerea ta HoReCa                                

header-LP-V3

Venim în ajutorul tău cu un Ghid complet HoReCa pentru afacerea ta. Parcurge articolele pe care ți le-am pregătit și descoperă recomandările și sfaturile utile adaptate noului context.

Vom acoperi cele mai importante zone de interes în domeniul tău de activitate: află mai multe despre măsurile de siguranță și de igienă, cum poți crește vizibilitatea afacerii tale în mediul online, cum să comunici eficient cu clienții tăi pe rețelele de socializare dar și cum s-au schimbat obiceiurile și așteptările consumatorilor în noul context.

Îți recomandăm și seria de articole care să te ajute să îți eficientizezi afacerea: vezi sfaturile practice despre optimizarea meniului ca să poți reduce costurile, trecerea la un serviciu de livrare sau la unul de ridicare a comenzilor dar și recomandări pentru reorganizarea echipei în noul context.

Pregătim în continuare noi articole care să îți vină în ajutor, așa că te invităm să revii pe pagină pentru noi informații!


10 sfaturi pentru ca afacerea ta să repornească  - o nouă etapă pentru sectorul HoReCa

Într-un mediu dinamic, îți reamintim că este esențial să PLANIFICI, să ANALIZEZI și să te ORGANIZEZI pentru a reporni afacerea ta și a ajunge la parametrii doriți. În acest articol, vei găsi informații utile pentru a-ți repoziționa afacerea, pentru a gestiona un serviciu de livrare, pentru a-ți organiza echipa cât mai bine, pentru a realoca mai eficient resursele materiale, dar și pentru a avea o abordare strategică în comunicarea online.

27 mai 2021

VEZI ARTICOLUL

banner-2

Perspective creative care să te ajute pentru o poziționare solidă

Pe o piață competitivă și marcată de provocări, un antreprenor din sectorul HoReCa nu mai poate spera să aibă succes fără o strategie bine pusă la punct. Totul pornește cu stabilirea clară a obiectivelor pentru mărirea veniturilor, care în cazul acestei industrii sunt, în mare:

• Atragerea de noi clienți
• Creșterea valorii medii a comenzilor
• Fidelizarea clienților existenți pentru a reveni cât mai des

3 martie 2021

VEZI ARTICOLUL


Evaluează afacerea ta și plănuiește atent viitorul

Pe o piață dinamică, mai ales în contextul actual, în care totul trebuie să fie reinventat sau ajustat, este esențial să păstrezi clientul în centrul strategiei tale. Să îl cunoști pe el, așteptările și noile lui cerințe.

Pentru o bună evaluare și strategie de viitor, îți prezentăm matricea SWOT: instrumentul pentru identificarea aspectelor în care excelezi și a celor pe care trebuie să le îmbunătățești.

23 Februarie 2021

VEZI ARTICOLUL

analiza-afacerii

Strategia unui restaurant de succes

  • De ce ar trebui un client să intre în restaurantul meu și nu în altul?
  • De ce ar trebui să comande mâncare de la mine și nu din altă parte?
  • Ce spun clienții despre mine, când mă recomandă sau când mă critică?
  • De ce se întorc ei?

Aceste întrebări sunt esențiale pentru orice antreprenor sau manager din industria ospitalității. Află răspunsurile din articol.

18 Februarie 2021

VEZI ARTICOLUL


Fii aproape de clienți: comunică frecvent și adaptat acestei perioade
 

Clienții folosesc tehnologia mai mult decât crezi, de aceea e o oportunitate de neratat pentru afacerile HoReCa, să fie active acolo unde clienții lor petrec deja mult timp. În materialul pe care ți l-am pregătit vei afla:

  • Cum poți crește vizibilitatea afacerii tale în mediul online? 
  • De ce trebuie să ții cont ca să comunici eficient
  • Ce înseamnă conținut de calitate pentru o afacere HoReCa?
  • Care sunt recomandările specialiștilor și ce e bine să eviti?
     

În plus, găsești sugestii pentru comunicarea pe Facebook și Instagram.

31 Iulie 2020

VEZI ARTICOLUL


Cum s-au schimbat obiceiurile și așteptările consumatorilor în noul context?

Comportamentul consumatorilor trece printr-o perioadă plină de schimbări. METRO vine în ajutorul tău cu un articol din care vei afla:

- Care sunt concluziile studiilor despre preferințele actuale ale consumatorilor 
- Ce s-a schimbat și cum îți poți adapta afacerea ca să rămâi în preferințele clienților tăi.

20 Iulie 2020

VEZI ARTICOLUL

Articol_consumator

De ce este nevoie să reorganizezi echipa, în noul context? 

Felul în care angajații tăi interacționează cu clienții, pregătesc mâncarea și o servesc formează percepția despre localul tău. În acest nou context, instruirea angajaților și reorganizarea lor pentru păstrarea măsurilor de siguranță te vor ajuta să depășești cu bine această perioadă dificilă.

Ce nevoi are echipa ta în acest moment? De echipament special, dar și de sesiuni de instruire despre răspândirea COVID-19, igienizarea și dezinfectarea corectă a suprafețelor. 


Cum poți împărți și planifica sarcinile de lucru, urmând normele de siguranță?

Nu uita, clienții tăi se pot simți bineveniți și în siguranță, în ciuda regulilor de distanțare socială!  

Parcurge materialul și urmează sfaturile practice!

13 Iulie 2020 

VEZI ARTICOLUL

Cum să-ți optimizezi meniul ca să reduci costurile? 


În materialul nostru vei găsi sfaturi practice despre:
- Evaluarea meniului
- Utilizarea cât mai eficientă a inventarului
- Crearea de stocuri eficiente, cu produse versatile.

Toate acestea ca să te poți concentra pe preparatele care au devenit ”semnătură” pentru restaurantul tău și să poți oferi calitate constantă.  

29 Iulie 2020

VEZI GHIDUL

 
Cum sa-ti optimizezi meniul ca sa reduci costurile

Care sunt măsurile de igienă în noua normalitate?

Care sunt normele publicate în Monitorul Oficial care stabilesc măsurile de igienă și de siguranță? Cum se realizează corect curățenia și dezinfectarea spatiului de lucru, a obiectelor și echipamentelor? Cum cureți, dezinfectezi și menții siguranța în grupurile sanitare? Cum arunci în mod corect și sigur materialele de protecție? 

Parcurge materialul și află răspunsurile la toate aceste întrebări.

24 Iunie 2020

VEZI ARTICOLUL


Cum faci trecerea către un serviciu de livrare?

Iți dorești să extinzi experiența pe care le-o oferi clienților tăi și în afara locației? Parcurge Ghidul special creat de METRO și află pașii recomandați pentru ca afacerea ta să facă această tranziție:

- Cum creezi un meniu special adaptat pentru livrare?

- Ce implică un proces intuitiv de comandă?
- Care sunt etapele pentru pregătirea unei comenzi?
- Cum alegi recipiente rezintente la transport? 
- Ce măsuri sporite de siguranță trebuie să iei pentru transportul preparatelor, pentru vehiculele de livrare dar și pentru livrarea fără contact?

În plus, am pregătit un material despre soluțiile de împachetare și ambalare  potrivite pentru meniul tău!

28 Aprilie 2020

VEZI GHIDUL


Cum faci trecerea către un serviciu de ridicare a comenzilor?

Implementarea unui serviciu de take-away te poate ajuta să ajungi chiar și la clienții reticenți față de servirea mesei în oraș,  în această perioadă, din motive de siguranță. 

Ți-am pregătit un Ghid cu idei și recomandări care să te ajute, pas cu pas, să rămâi alături de clienții tăi prin: 


- Simplificarea meniului 
- Soluțiile de împachetare a comenzilor adaptate meniului tău
- Pregătirea personalului și reorganizarea echipei 
- Stabilirea unui plan de comunicare a noului serviciu.

27 Martie 2020

VEZI GHIDUL


Cum comunici cu clienții pe rețelele de socializare? 

METRO a dezvoltat special pentru industria HoReCa un Ghid care să te ajute să comunici cât mai eficient cu clienții tăi, într-o perioadă marcată de digitalizare. Ți-am pregătit:


- Bune practici pe rețelele de socializare
- Idei de postări pentru restaurantul tău 
- Dimensiunile recomandate pentru postarile tip imagine și video, astfel încât mesajul tău să fie pus cât mai bine în valoare. 

20 Martie 2020

VEZI GHIDUL


Harta interactivă HoReCa 

Susținem afacerile HoReCa!

Pentru a veni în ajutorul clienților HoReCa, am lansat harta interactivă a restaurantelor care oferă servicii de livrare și/sau take-away. Dacă vrei ca restaurantul tău să fie inclus pe Harta HoReCa, ia legătura cu noi.

12 Mai 2020


Echipamente Profesionale pentru HoReCa

Consultă ediția 2020-2021 a Catalogului!

Fii pregătit pentru redeschidere cu echipamentele și produsele profesionale din catalogul Gastro creat de METRO special pentru locațiile HoReCa.


Informații utile în contextul COVID-19 

Responsabilitatea noastră: siguranța clienților și a angajaților noștri 

Decoperă:

- Mesajul lui Roland Ruffing, CEO METRO Cash&Carry România
- Măsurile de siguranță implementate în magazinele METRO
- Magazinele METRO: destinații sigure pentru aprovizionarea afacerii tale
- Măsurile de prevenție COVID-19: înainte, în timpul și când revii de la cumpărături
- Răspunsurile noastre, pentru tine, la cele mai frecvente întrebări
- Informații importante despre Coronavirus - COVID-19.

Martie 2020

AFLA MAI MULTE