Devino client METRO

Aplica pentru un card METRO

Povestea METRO Cash & Carry in Romania

pallady

METRO Cash & Carry România a deschis primul magazin în Octombrie 1996, fiind şi prima companie care a introdus pe piaţa din România un nou sistem de vânzare - cash&carry. Încă de la intrarea sa pe piaţă, compania şi-a concentrat activitatea pentru a oferi clienţilor săi profesionişti o gamă variată de produse, cu un raport optim calitate-preţ.

Începând cu aprilie 2010, METRO Cash & Carry România introduce un nou concept, METRO Punct, un magazin conceput special pentru a veni în sprijinul clienţilor Revânzatori şi HoReCa. METRO Punct asigură oferte promoţionale variate, soluţii şi consultanţă specializată, precum şi programe de loialitate clienţilor săi, în vederea eficientizării afacerilor lor. Astfel, aceştia pot beneficia de produsele şi serviciile companiei, în mod eficient şi rapid, optimizându-şi consumul de timp şi resurse.

Astăzi, reţeaua METRO Cash & Carry România numără 30 de centre de distribuţie, inclusiv 5 magazine METRO Punct, cu o suprafaţă totală de vânzare de aproximativ 195.000 de metri pătraţi. La nivel naţional, magazinele sunt distribuite astfel: în Bucureşti - 5 centre, în Braşov, Constanţa, şi Timişoara câte 2 centre, un centru în fiecare din următoarele oraşe: Piteşti, Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. La sfârșitul anului financiar 2014/2015, METRO Cash & Carry România avea aproximativ 4.349 angajați, înregistrând o cifră de afaceri de 887 milioane Euro.

Pentru a consolida parteneriatul pe care îl are cu ai săi clienţi profesionişti din industria ospitalieră, METRO Cash & Carry România a inaugurat, în 2008, Centrul de Pregătire în Gastronomie, un centru de formare la standarde înalte și un simbol al excelentei culinare, situat în cadrul magazinului METRO Militari, unde specialiștii noștri oferă cursuri de gătit și servicii de consultanță gastronomică; până în acest moment, peste 6.000 de clienți au beneficiat de astfel de servicii.

METRO Cash & Carry România continuă dezvoltarea programelor sale strategice, demarate în sprijinul comercianților locali. Compania are un angajament puternic pentru piața de comerț din România, cu investiții consistente și susținute de-a lungul anilor, în remodelări de magazine, precum și în susținerea programelor demarate pentru partenerii noștri: producători locali (prin dezvoltarea continuă a programului De-ale noastre) și comercianți tradiționali (prin susţinerea francizei LaDoiPaşi).

Astfel, prin intermediul programului de franciza LaDoiPași, compania a pus bazele unui parteneriat pe termen lung, susținând micii comercianți pentru a-și consolida afacerile, oferindu-le consultanță pentru remodelarea magazinelor lor, organizarea proceselor de vânzare și îmbunătățirea cifrelor de afaceri.

De asemenea, prin intermediul programului De-ale noastre, lansat în 2012, METRO Cash & Carry România sprijină dezvoltarea durabilă a afacerilor micilor producători locali de legume și fructe din România (100 de fermieri sunt înscriși până în acest moment în program), punând la dispoziția clienților noștri cu un sortiment de 45 de articole, disponibile în toate magazinele rețelei.

Pe baza legitimației METRO, clienții au acces ușor la toate produsele, precum și la serviciile de consultanță oferite în fiecare magazin de către echipele noastre de specialiști.