Devino client METRO

Aplică pentru un card METRO

Mesaj de la CEO Roland Ruffing către clienții și angajații Metro Cash & Carry România


16 martie 2020, București

 

La Metro Cash & Carry România, onorăm și recunoaștem rolul important pe care îl au magazinele noastre în furnizarea de produse și servicii esențiale clienților și comunităților in care trăim. In mod obișnuit, sănătatea și bunăstarea clienților și angajaților noștri sunt întotdeauna prioritatea noastră, iar pe măsură ce parcurgem împreună situația Coronavirus (COVID-19) ce evoluează rapid, vreau să vă împărtășesc precauțiile suplimentare pe care le luăm la Metro Cash & Carry România, menite să asigure condiții de igiena si siguranță in livrarea si manipularea produselor in magazinele noastre.

Am petrecut ultimele câteva săptămâni pregătindu-ne pentru a preveni modul în care virusul poate afecta comunitățile pe care le servim. Am stabilit un grup de lucru care lucrează îndeaproape cu autoritățile române și cu toate magazinele noastre din țară pentru a ne asigura că luăm toate măsurile preventive necesare. Toata planificarea acțiunilor si deciziilor noastre are in focus nevoile clienților si angajaților noștri.

 

CUM VENIM IN AJUTORUL ANGAJATILOR NOSTRI

Continuăm să împărtășim informații relevante cu angajații cu privire la cele mai bune modalități de a-și păstra familiile și pe ei înșiși în siguranță și in condiții de sănătate. Pentru a preveni răspândirea virusului, încurajăm pe oricine considera ca este bolnav să consulte doctorul si eventual sa rămână acasă și, de asemenea, am pus la punct noi proceduri temporare pentru a le oferi angajaților o flexibilitate și mai mare asupra programului de lucru. De asemenea, am alocat resurse pentru a răspunde la întrebările cele mai frecvente ale angajaților noștri.

 

MENTINEREA MAGAZINELOR NOASTRE ÎN CONDITII DE SIGURANȚĂ

Am fost întotdeauna mândri de curățenia și modul de funcționare si deservire a clienților in magazinelor noastre și suntem conștienți că păstrarea lor curată și igienizată este de o importantă vitala acum.

Pe lângă eforturile noastre de curățare zilnică, am mărit timpul alocat pentru curățarea și igienizarea magazinelor noastre, în special în zonele cele mai frecventate, precum casele de marcat, toaletele și spatiile special destinate angajaților. Pe lângă procedurile deja existente de curățenie zilnică, am adăugat ore suplimentare la programul fiecărui magazin pentru a ne face rutinele și mai riguroase. Aceasta înseamnă că se petrece mai mult timp pentru curățarea magazinelor noastre, inclusiv pentru curățarea suprafețelor, cum ar fi benzile pentru produse de la casele de marcat, cărucioarele sau ecranele “touch” rutina care se petrece cel puțin la fiecare 30 de minute sau mai des daca este nevoie. La fel ca mulți alți factori economici, ne ghidam după îndrumările venite din partea autorităților române, care recomandă curățarea periodică ca una dintre cele mai importante măsuri preventive pe care le putem adopta.

Vrem să vă simțiți in siguranța la cumpărături în magazinele noastre.

 

STOCAREA ȘI LIVRAREA PRODUSELOR DE CARE AVEȚI NEVOIE

Avem echipe care lucrează îndeaproape cu furnizorii noștri pentru a se asigura că produsele cele mai cerute sunt disponibile atunci când aveți nevoie de ele. Datorită cererii mari pentru unele produse, cum ar fi consumabilele de curățenie, dezinfectante sau alimente de bază, asigurăm un lanț de aprovizionare în care toate articolele care au cerere mare în aceste zile sa fie re-aprovizionate de mai multe ori pe zi. Cu toate acestea, la unele produse esențiale in aceasta perioada si cu o cerere foarte mare, exista posibilitatea de a întâmpina dificultăți în livrări, dar vom face eforturi neobosite pentru a le pune pe rafturi pentru dumneavoastră.

Motivația existențiala a companiei noastre este si un angajament de a ajuta toate familiile, deci un crez care ne animă inima în momentele bune și mai puțin bune. Acesta este motivul pentru care vom lucra din greu pentru a menține magazinele deschise, astfel încât să putem fi acolo pentru a vă sprijini pe dvs. și familiile dumneavoastră. Este obligația noastră de a furniza produsele de care aveți nevoie, atunci când aveți nevoie, indiferent că locuiți în apropiere de un magazin Metro Cash&Carry sau lângă un magazin dintr-un într-un sat îndepărtat.

Vreau să vă mulțumesc dumneavoastră, clienților și angajaților noștri, pentru susținerea și înțelegerea în aceste momente tulburătoare si sa va asigur ca depunem toate eforturile pentru a ne sprijini clienții, angajații și comunitățile pe care le deservim.

 

  

Cu respect si considerație,

Roland Ruffing

CEO Metro Cash&Carry