Sfaturi pentru un magazin de proximitate de succes

Un aspect relevant al unui magazin de proximitate de succes este gestionare aprovizionării și a stocurilor. Un magazin necesită o abordare strategică pentru a asigura disponibilitatea produselor și care să minimizeze risipa și cheltuielile suplimentare. 

Sfaturi pentru un magazin de proximitate de succes

1. Creează un ambient atrăgător și funcțional

Magazin de proximitate
Un prim pas în creșterea vânzărilor este să atragi clienți în incinta magazinului tău. Prin urmare, ar trebui să te asiguri că aspectul exterior al magazinului este bine întreținut și atrăgător pentru clienți. Folosește vitrine și afișe care să promoveze produsele și ofertele tale. Pe lângă asta, ține cont că interiorul magazinului tău trebuie să fie bine organizat, iluminat și ușor de navigat pentru a crea o experiență plăcută. Organizează rafturile într-un mod eficient și asigură-te că produsele sunt etichetate și că prețul este bine pus la vedere.

2. Produse și stocuri

Un stoc adecvat și o gamă de produse diversificate îți pot crește vânzările substanțial! Sfatul nostru este să ții cont de preferințele clienților tăi și să te asiguri că pe rafturile magazinului tău se regăsesc produse și branduri pe care aceștia le caută și de care au nevoie. Pentru a evita lipsurile sau supraîncărcarea, monitorizează în mod regulat vânzările și ajustează stocurile în funcție de cerere.

Rafturi pline cu produse

Stocuri constante

O metodă prin care poți crește încrederea pe care o au oamenii în afacerea ta este să te asiguri că ai constant stocuri din produsele care au rulaj ridicat în magazinul tău. Indiferent că vorbim despre produse alimentare, precum zahăr și pâine sau de produse nealimentare, când vine vorba de cumpărături, un magazin bine aprovizionat reprezintă un element cheie în procesul decizional al clienților.
Fructe si legume proaspete

Produse proaspete

Un alt factor care te poate diferenția de concurență sunt produsele proaspete. Asigură-te că oamenii vor găsi mereu în magazinul tău produse proaspete și de înaltă calitate. Clienții sunt predispuși să revină în magazinul tău și să recomande produsele tale atunci când au parte de o experiență pozitivă. În plus, acest lucru poate determina vânzări adiționale și cross-selling! 

3. Promoții și evenimente

Un alt mod prin care poți crește numărul de clienți (și, concomitent, valoarea bonului de cumpărături) este prin organizarea periodică de promoții și evenimente. De la reduceri de preț la achiziționarea mai multor bucăți din același produs, tombole aniversare cu ocazia unor evenimente speciale (precum ziua copilului sau sărbătorile pascale), toate aceste metode pot atrage clienți noi și îi pot fideliza pe cei deja existenți. 

4.Folosește tehnologia pentru promovarea magazinului

Social Media

Tehnologia și mediul digital pot face diferența dintre un simplu magazin și un magazin de succes. Folosește Social Media pentru a-ți promova ofertele, pentru a interacționa cu clienții potențiali și cu cei deja existenți – mai bine spus, oferă-le conținut relevant! Ca să-ți ușurăm munca, am pregătit un mic ghid cu cele mai bune sfaturi pentru o prezență pe Social Media ca la carte. 

Vezi articolul aici

Google My Business

Google My Business este un instrument online care îți permite să gestionezi și să îți optimizezi contul de Business oferit de Google. Profilul Companiei este un termen folosit de Google pentru a te înregistra în lista de business-uri și, cu ajutorul lui, afacerea ta este afișată pe Google Maps și în Google Search.

În Google Maps și Google Search poți oferi informații prețioase pentru clienții tăi precum: nume, adresă, site, număr de telefon, program de lucru, oferte promoționale și review-uri. Un profil online poate fi creat de oricine, însă doar Google poate valida și confirma autenticitatea prin prezentarea de informații relevante precum nume, locație și categoria de afaceri din care faci parte. În urma procesului de verificare, vei putea să-ți creezi Profilul Companiei pentru acea locație.

5. Ia în considerare deschiderea unei francize

Franciza LaDoiPași
Dacă dorești să maximizezi profitul și să crești eficiența magazinului tău, atunci îți propunem să iei în considerare franciza LaDoiPași. Pe termen lung, franciza reprezintă un pas major pentru asigurarea succesului afacerii tale. Pe lângă un grad ridicat de vizibilitate, ai parte de independență în administrarea afacerii, suport la fiecare pas, atât financiar, cât și operațional, alături de oferte exclusive dedicate partenerilor noștri. Alege franciza LaDoiPași și du-ți afacerea la următorul nivel! 
Află mai multe detalii aici

Avantajele unei francize LaDoiPași:

  • Independența administrării afacerii. Tu alegi cum să gestionezi produsele, stocurile, angajații și, în același timp, ai alături de tine un partener puternic, care te va ajuta la fiecare pas.
  • Susținerea oferită de un brand puternic. Afacerea ta operează sub un brand puternic, cunoscut la nivel național. Astfel, pe lângă susținere, ai parte și de mai multă vizibilitate!
  • Sprijin financiar. Primești susținere financiară pentru planurile tale de dezvoltare, consultanță în amenajarea spațiului și programe de training pentru angajații tăi.
  • Livrarea produselor. Tu comanzi, noi livrăm. Rapid și simplu! Un alt avantaj al deschiderii unei francize LaDoiPași este faptul că tu alegi produsele, iar noi ți le livrăm.
  • Oferte exclusive dedicate partenerilor. Pentru ca afacerea ta să crească mai ușor, iar clienții tăi să revină întotdeauna în magazin, LaDoiPași te susține oferindu-ți oferte exclusive și prețuri preferențiale!