asezare-la-raft-668x267

5 idei despre cum să fii un Smart Reseller

Pentru ca o afacere să aibă succes e important ca tot timpul să știi cum să adaptezi ofertele conform cererilor și nevoilor clienților tăi.

Când vorbim despre produsele pe care vrei să le revinzi, există mai multe soluții care te-ar putea ajuta să îți promovezi mai bine mărfurile, astfel încât numărul clienților tăi să crească.

Pentru a veni în întâmpinarea nevoii tale de a revinde anumite produse, iată o serie de sfaturi practice:

Acordă atenție așezării la raft

Să luăm raionul de legume, de exemplu. Evidențiază produsele care au o valabilitate mai mică prin așezarea acestora cât mai în față, dar și prin oferte speciale de preț. Pentru acest lucru, îți pot fi de folos și lădițele din plastic de la METRO, special concepute pentru astfel de situații. Roșiile se strică mai ușor spre deosebire de ardei sau cartofi, așa că este indicat să fie printre vedetele raionului cu legume. Aplică aceeași strategie și pentru fructe, mai ales vara când sunt foarte căutate fructele de pădure (delicioase, dar cu o durată de viață foarte scurtă).

Vinde prin intermediul ofertelor speciale

Dacă vrei să promovezi produse pe care ți-e mai dificil să le revinzi, gândește-te la pachetele promoționale în care le-ai putea introduce. Acestea sunt de tipul: un produs plus unul gratuit, sau cel de-al doilea produs la jumătate de preț, sau bonus la achiziționarea produselor din anumite categorii. Evidențiază aceste oferte cu etichete speciale de preț (cu scris mai mare și colorat diferit față de restul prețurilor), pentru a-i ajuta pe clienții tăi să le descopere ușor.

Ține cont de perioada calendaristică

Fiecare anotimp are activitățile sale specifice. Toamna este sezonul conservelor, dar și perioada „Back to School”. Poți profita de amândouă prin evidențierea celor mai căutate produse. De exemplu, pentru „Back to School” ai putea să pui accentul pe cele care formează pachețelul unui școlar sau pe rechizite, dacă magazinul tău le vinde. Pentru sezonul conservelor, îți recomandăm să așezi în prim-plan produsele de care este nevoie pentru dulceață, murături și bulion.

Vino cu sfaturi utile

Ghidează-i pe clienți nu doar în descoperirea ofertelor de la raft, ci și după ce părăsesc magazinul tău. Îți recomandăm să le propui utilizări inedite ale produselor pe care le oferi. De ce nu, în zona de legume, ai putea să incluzi o serie de rețete de salate fresh de vară sau măsuțe unde chiar le pot degusta în mod gratuit. În rafturile cu băuturi, ai putea să adaugi mici panouri cu modalitățile prin care se pot asorta fripturile cu anumite sortimente de vin.

Promovează-te încă de la intrare

Promoție la ulei? Lasă-i pe clienții tăi să afle acest lucru încă de la intrare. Dacă nu deții un magazin foarte mare și nu investești în panouri publicitare pentru moment, poți să treci ofertele cu markerul pe o tablă magnetică sau direct cu cretă pe o tablă clasică.

Consultă ghidul METRO și descoperă o mulțime de sfaturi și trucuri utile pentru crearea promoțiilor, care te vor ajuta să vinzi mai mult și mai bine.

 

 

 

 


Cum să revinzi mai ușor – Scurt ghid

Poate că nu întotdeauna planul unei afaceri decurge așa cum este stabilit, dar este important să ai o abordare potrivită în funcție de modul în care aceasta evoluează. Iar o strategie de revânzare bine pusă la punct poate contribui semnificativ la modul în care reușești să atingi rezultatele dorite. Este esențial ca întotdeauna să ai și un plan B, indiferent de cât de promițător pare planul tău de afacere.

Revanzatori

5 sfaturi pentru a crește profitul magazinului tău

Cu siguranță nu s-a inventat încă o rețetă care să garanteze succesul unui magazin, însă dacă deții un astfel de business inevitabil ți-ai pus această întrebare: „Cum poți să evoluezi și să îți crești profitul în condițiile concurenței acerbe de pe piață?”

Revanzatori

Este sezonul conservelor. Ce produse să ai la raft pentru clienți

Toamna se apropie cu pași repezi, iar tu trebuie să te asiguri că din magazinul tău nu lipsesc cele necesare preparării nelipsitelor conserve pentru anotimpul rece.

Revanzatori