profit-magazin-668x267

5 sfaturi pentru a crește profitul magazinului tău

Cu siguranță nu s-a inventat încă o rețetă care să garanteze succesul unui magazin, însă dacă deții un astfel de business inevitabil ți-ai pus această întrebare: „Cum poți să evoluezi și să îți crești profitul în condițiile concurenței acerbe de pe piață?”

Iată un aspect pe care încercăm să îl lămurim în acest articol, cu ajutorul a 5 sfaturi care sperăm că îți vor fi de ajutor:

1.Dezvoltă relația pe care o ai cu clienții

Indiferent de tipul de afacere pe care îl deții este foarte important pentru clienții tăi să știe că se pot baza mereu pe tine. Nu trebuie să îți transformi business-ul într-unul cu program permanent de funcționare, ci să te diferențiezi de competitorii tăi prin expertiză și o calitate impecabilă a serviciilor și produselor oferite.

De exemplu, îți poți instrui angajații să le ofere sfaturi clienților ori de câte ori aceștia se arată indeciși sau poți cere feedback direct de la cumpărători atunci când intenționezi să faci anumite schimbări în magazin.

2.Nu uita să răsplătești clienții fideli

Oferă cadouri și reduceri celor care obișnuiesc să îți treacă pragul cu regularitate. Dacă observi că anumiți clienți vin constant în magazinul tău, nu strică niciodată să îi răsplătești. În felul acesta, le întărești convingerea că magazinul tău este cea mai bună alegere pentru ei.

O experiență pozitivă pentru clientul tău înseamnă adesea atragerea de clienți noi prin intermediul celor vechi și – odată cu ei – atragerea unui profit mai mare.

3.Adaptează prețurile în funcție de tendințele pieței

Fii pregătit să faci reduceri. Prețurile mai mici te ajută să obții un profit mai mare pentru că cei mai mulți clienți aleg magazinele care le oferă prețuri avantajoase.

De aceea, este necesar să fii mereu atent în privința prețurilor pe care le aplici. La fel de important este să fii tot timpul informat și cu privire la prețurile din magazinele concurente.

4.Acordă atenție sporită stocurilor de produse

Ai grijă ca magazinul tău să fie mereu aprovizionat la timp și cu o gamă cât mai diversificată de produse, astfel încât clienții să aibă mai multe opțiuni și să știe că în magazinul tău vor avea de unde alege produsele căutate. Un criteriu foarte important după care se ghidează cumpărătorii este disponibilitatea produselor de care au nevoie. Atunci când nu găsesc ceea ce caută într-un singur loc, încearcă să găsească altul. Din acest motiv este foarte important să verifici periodic stocurile și să le înnoiești ori de câte ori este necesar.

5.Organizarea este cheia

Pe lângă diversitatea de care are nevoie consumatorul, trebuie avută în vedere și experiența de cumpărare a acestuia, în special în cazul business-urilor care au și zone de autoservire. Un magazin prea aglomerat, cu rafturi înghesuite sau cu produse haotic amplasate, cu siguranță nu va reuși să atragă și să mențină o clientelă pe termen lung.

Așadar, dacă deții un magazin care are și zonă de autoservire, organizează cât mai bine rafturile, dar și produsele pe care le pui pe ele. Este recomandat să alături raioanele vizitate frecvent cu cele vizitate mai puțin. În felul acesta, eviți supraaglomerarea și atragi atenția asupra produselor care se vând mai greu.

De asemenea, nu uita să alături produsele care satisfac anumite nevoi pentru a putea fi ușor identificate, iar traseul prin magazin să nu devină unul obositor.

 

 


Cum să revinzi mai ușor – Scurt ghid

Poate că nu întotdeauna planul unei afaceri decurge așa cum este stabilit, dar este important să ai o abordare potrivită în funcție de modul în care aceasta evoluează. Iar o strategie de revânzare bine pusă la punct poate contribui semnificativ la modul în care reușești să atingi rezultatele dorite. Este esențial ca întotdeauna să ai și un plan B, indiferent de cât de promițător pare planul tău de afacere.

Revanzatori

5 idei despre cum să fii un Smart Reseller

Pentru ca o afacere să aibă succes e important ca tot timpul să știi cum să adaptezi ofertele conform cererilor și nevoilor clienților tăi.

Revanzatori

Este sezonul conservelor. Ce produse să ai la raft pentru clienți

Toamna se apropie cu pași repezi, iar tu trebuie să te asiguri că din magazinul tău nu lipsesc cele necesare preparării nelipsitelor conserve pentru anotimpul rece.

Revanzatori