cum--sa-atragi-cumparatori-de-valentines-668x267px

Cum să atragi de Valentine’s Day cumpărătorii în magazinul tău

Pe vremea preotului Valentin, mulți romani se converteau la creștinism, dar împăratul Claudius al II-lea era păgân și dăduse legi stricte cu privire la ceea ce le era permis creștinilor. Claudius credea că soldații romani ar trebui să fie total devotați Romei, prin urmare, a adoptat o lege care să-i împiedice pe aceștia să se însoare. Sfântul Valentin a început să căsătorească soldații în secret, prin ceremonii creștine.

În cele din urmă, Valentin a fost descoperit și condamnat pentru fărădelegile sale împotriva lui Claudius. În timp ce era întemnițat, Valentin i-a îngrijit pe colegii săi prizonieri, precum și pe fiica oarbă a temnicerului. Legenda spune că ar fi vindecat-o pe fată de orbire și că fapta sa finală înainte de a fi executat a fost să-i scrie un mesaj de dragoste semnat “de al tău Valentin". El a fost executat la 14 februarie în anul 270.

Abia după 200 de ani, 14 februarie a fost proclamată Ziua Sfântului Valentin. Până la această dată, Roma devenise creștină, iar Biserica Catolică era hotărâtă să elimine orice urmă rămasă de păgânism. Un ritual păgân de fertilitate avea loc în luna februarie a fiecărui an, dar Papa a desființat acest ritual și a proclamat Ziua Sfântului Valentin din 14 februarie, stabilind astfel această sărbătoare pe calendarul catolic.

În Evul Mediu, poetul Chaucer a fost primul care a legat Sfântul Valentin de dragostea romantică. Acesta a fost începutul tradiției iubirii curtenești, un ritual de exprimare a iubirii și a admirației, de obicei în secret. Acest obiecei s-a răspândit în întreaga Europă și au început să apară povești despre o Înaltă Curte a Iubirii, în care judecătorii de sex feminin s-ar pronunța asupra problemelor din dragoste pe data de 14 februarie a fiecărui an. Istoricii cred că aceste întâlniri erau de fapt întruniri în care oamenii citeau poezii de dragoste.

 

Simboluri ale Zilei Îndrăgostiților

Practica de a trimite mesaje de dragoste s-a transformat în trimiterea de felicitări care să exprime  afectiunea. Aceste scrisori erau realizate manual de către expeditor și concepute individual pentru a arăta iubirea față de destinatar. Felicitările conțineau de obicei, versuri sentimentale, cu declarații de iubire.

Felicitările de Ziua Îndrăgostiților erau decorate cu imagini ale lui Cupidon, inimi și flori și împodobite cu dantelă și panglici. Aceste imagini sunt folosite și astăzi pentru a simboliza iubirea și sunt recunoscute în întreaga lume.


Ce reprezintă Ziua Îndrăgostiților în zilele noastre?

Ziua Îndrăgostiților este sărbătorită în majoritatea țărilor, diferite culturi dezvoltându-și propriile tradiții pentru această sărbătoare. În unele părți ale lumii Ziua Îndrăgostiților este privită ca o zi pentru exprimarea dragostei între membrii familiei și prieteni, mai degrabă decât în cupluri.

Ziua Îndrăgostiților este cel mai frecvent asociată cu iubirea romantică, și milioane de felicitări sunt schimbate în fiecare an. Cadouri, buchete de flori sau un singur trandafir roșu sunt trimise celor dragi, alături de mesaje romantice.

Multe cupluri aleg să sărbătorească Ziua Îndrăgostiților cu o cină, un picnic sau o masă specială gătită acasă. Restaurantele oferă promoții de cină pentru Ziua Îndrăgostiților, iar meniul este prezentat cu simboluri ale iubirii, precum inimi și flori.

 

Cum atrageți cumpărătorii în magazinul dvs. de Valentines day?

Valentine’s day este momentul perfect să creșteți vânzările magazinului dvs. Toți cei ce se află într-o relație vor căuta un cadou pentru Valentine’s day.

1. Creați coșuri cadou

Așezați mai multe produse înrudite împreună, aranjați-le într-un coș învelit în celofan și puneți-le o fundă roșie. Exemple de pachete cadou ar putea fi kit-uri cu săpunuri și loțiuni, o sticlă de vin cu o selecție de brânzeturi și biscuiți sau un mic ursuleț de pluș și un tort de ciocolată.

2. Oferiți seturi-pereche “pentru ea”/”pentru el”

Puteți comercializa două produse împreună pentru un preț redus: tricouri, căni, perne etc., care să se potrivească atât lui, cât și ei.

3. Afișați produsele de Valentine’s Day la vedere

Ziua Îndrăgostiților oferă comercianților cu amănuntul șansa de a profita de traficul sporit pentru a încuraja vânzările cross-promoționale. Expuneți articolele legate de Ziua Îndrăgostiților, cum ar fi bomboanele, dulciurile, florile și lumânările. Poziționați toate produsele de Ziua Îndrăgostiților în fața magazinului și în centru pentru a fi găsite rapid. Aveți mare grijă în modul în care afișați elementele astfel încât magazinul dumneavoastră să aibă o varietate de opțiuni de cadou.

4. Asigurați-vă că aveți stocuri suplimentare de ciocolată, flori și șampanie

Cadourile cele mai populare de Ziua Îndrăgostiților sunt florile, șampania și bomboanele de ciocolată. Încurajați-i pe clienții dumneavoastră să-i răsfețe pe cei iubiți cu un aranjament romantic de trandafiri, cu trufe sau cu un cadou gourmet.

5. Ajutați-vă clienții să fie creativi

Mulți clienți vor veni să caute ceva "unic", dar fără a avea o idee clară asupra a ce ar putea fi.

Dați-le câteva idei creative, cum ar fi un kit de spa pentru acasă cu săpunuri, loțiuni și lumânări parfumate. Sau o sticlă de vin cu o selecție de brânzeturi, măsline și biscuiți pentru un picnic romantic. Lenjeria intimă, bijuteriile sau parfumurile sunt alte câteva sugestii de cadouri inspirate pe care le puteți oferi clienților dumnevoastră.

Cum să revinzi mai ușor – Scurt ghid

Poate că nu întotdeauna planul unei afaceri decurge așa cum este stabilit, dar este important să ai o abordare potrivită în funcție de modul în care aceasta evoluează. Iar o strategie de revânzare bine pusă la punct poate contribui semnificativ la modul în care reușești să atingi rezultatele dorite. Este esențial ca întotdeauna să ai și un plan B, indiferent de cât de promițător pare planul tău de afacere.

Revanzatori

5 sfaturi pentru a crește profitul magazinului tău

Cu siguranță nu s-a inventat încă o rețetă care să garanteze succesul unui magazin, însă dacă deții un astfel de business inevitabil ți-ai pus această întrebare: „Cum poți să evoluezi și să îți crești profitul în condițiile concurenței acerbe de pe piață?”

Revanzatori

5 idei despre cum să fii un Smart Reseller

Pentru ca o afacere să aibă succes e important ca tot timpul să știi cum să adaptezi ofertele conform cererilor și nevoilor clienților tăi.

Revanzatori