banner-vânzări-băuturi-răcoritoare

3 modalități de creștere a vânzărilor la băuturile răcoritoare

Organizarea produselor pe categorii

Orice ai întreprinde, amintește-ți că organizarea este baza solidă, care îți va asigura drumul către succes. De aceea, îți recomandăm să aplici această strategie la nivel de raft și să aranjezi produsele pe categorii: băuturi fără acid și carbogazoase, și pe tipuri de arome, astfel încât să ușurezi vizita clientului în magazinul tău.

Scopul organizării și amenajării raftului de băuturi dulci și răcoritoare din magazin este de a întâmpina nevoile clienților pentru ca aceștia să revină cu drag de fiecare dată.

Comunicarea produselor și promoțiilor

Asigură-te că cei care vizitează magazinul tău cunosc oferta de produse și reducerile de preț pe care le oferi. Chiar dacă nu propui un discount, tot ar fi util să construiești un raft special cu băuturile dulci și răcoritoare pe care vrei să le promovezi, pe care să îl amplasezi într-un loc ușor de remarcat de clienții magazinului.

Poți amplasa insula cu produse chiar la intrarea în magazin sau în apropierea casei de marcat, dacă, de exemplu, dorești să încurajezi consumul spontan de băuturi dulci și răcoritoare, adică vânzarea ambalajelor de 0,5 ml, ușor de transportat.

Indiferent de mesajul pe care vrei să-l transmiți, asigură-te că acesta este vizibil: atașează etichete speciale de prezentare a ofertei și scoate în evidență tot ce consideri că este important pentru un client. Iar apa și băuturile răcoritoare, în special în sezoanele calde, sunt la mare căutare.

Ascultă nevoile clienților și oferă-le soluții

Pentru a optimiza procesul de vânzare al băuturilor dulci și răcoritoare din oferta magazinului tău este important să înțelegi nevoile clienților. Întreabă-i dacă îi poți ajuta, iar dacă primești undă verde pune întrebări cheie, pentru a le arăta că îți pasă. Exemple de întrebări: Ce tip de băuturi căutați, de tip cola sau cu fructe?”, „Vă interesează să vă prezint gama de sucuri fără zahăr, cu îndulcitori?”.

Orice întrebare ajută atât timp cât este pertinentă, știm că nimănui nu-i place să se simtă urmărit și agasat atunci când este la cumpărături. Ține cont că acela este momentul de relaxare al clientului, dă-i timp să analizeze oferta, să se gândească ce dorește să cumpere.

Există și situații când clientul cere ajutorul, iar în aceste cazuri trebuie să îl oferi fără ezitare. Astfel, îl vei determina să revină în magazinul tău fiindcă știe că va fi servit ca la carte.

Acum că ai aflat ce poți face pentru a crește vânzările la raftul de băuturi răcoritoare din magazinul tău, e timpul pentru aprovizionare. Descoperă oferta Metro!

Sperăm că articolul despre cum să crești vânzările la raftul de băuturi răcoritoare să te ajute, iar dacă ai prieteni care au nevoie de inspirație, te încurajăm să-l distribui pe Facebook.

 


Cum să revinzi mai ușor – Scurt ghid

Poate că nu întotdeauna planul unei afaceri decurge așa cum este stabilit, dar este important să ai o abordare potrivită în funcție de modul în care aceasta evoluează. Iar o strategie de revânzare bine pusă la punct poate contribui semnificativ la modul în care reușești să atingi rezultatele dorite. Este esențial ca întotdeauna să ai și un plan B, indiferent de cât de promițător pare planul tău de afacere.

Revanzatori

5 sfaturi pentru a crește profitul magazinului tău

Cu siguranță nu s-a inventat încă o rețetă care să garanteze succesul unui magazin, însă dacă deții un astfel de business inevitabil ți-ai pus această întrebare: „Cum poți să evoluezi și să îți crești profitul în condițiile concurenței acerbe de pe piață?”

Revanzatori

5 idei despre cum să fii un Smart Reseller

Pentru ca o afacere să aibă succes e important ca tot timpul să știi cum să adaptezi ofertele conform cererilor și nevoilor clienților tăi.

Revanzatori