preîntâmpinare-accidente

Măsuri pentru preîntâmpinarea accidentelor în restaurant și hoteluri

De unde să începeți? - Măsurați-vă riscul

Ce este evaluarea riscului pentru siguranța hotelului?

O evaluare a riscurilor la sediul hotelului dumneavoastră este pur și simplu efectuarea unei revizii detaliate a afacerii, în efortul de a identifica acele zone și operațiuni care ar putea duce la rănirea gravă a unui angajat. După finalizare, veți putea vedea dacă ați luat măsurile adecvate pentru a vă asigura că șansele de vătămare sunt reduse la minimum sau dacă este necesar să faceți pași suplimentari pentru a preveni apariția unui accident. O mulțime de măsuri de gestionare a riscurilor se reduc la instruirea personalului și la a vă asigura că angajații dvs. știu ce fac și cum să procedeze, că procedurile sunt la locul lor pentru a păstra siguranța tuturor.

Personalul instruit este mai în măsură să îndeplinească sarcinile în condiții de siguranță și eficiență; chiar și cele mai simple sarcini ar trebui explicate pe deplin tuturor angajaților, iar jurnalele de instruire ar trebui păstrate.

Un plan simplu de evaluare a riscului pentru un hotel ar fi următorul:

  1. încercați să identificați toate pericolele posibile;
  2. decideți ce membri ai personalului pot fi răniți;
  3. evaluați riscul și calculați ce măsuri de precauție trebuie să luați;
  4. scrieți concluziile și implementați un plan de acțiune;
  5. realizați recenzii periodice ale concluziilor dumneavoastră;

Dacă conduceți un hotel mai mic, probabil că puteți efectua evaluarea singur, de vreme ce majoritatea pericolelor vor fi destul de evidente, iar personalul și îndatoririle sale vă sunt cunoscute.

Dacă conduceți un hotel mai mare, este posibil să aveți nevoie de ajutorul unui expert în materie de sănătate și siguranță pentru a efectua evaluarea pentru dvs. Implicarea personalului hotelier în procesul de luare a deciziilor este vitală, astfel vor avea cunoștințe a riscurilor cu care se confruntă în sarcinile de zi cu zi și, probabil, vor aprecia că li se cere ajutorul. Un pericol poate fi orice, poate include chimicale, obiecte de curățare, podele umede etc. Riscul este șansa, mare sau scăzută, ca un membru al personalului hotelului să fie rănit în urma unuia dintre aceste pericole.

Orice acțiune pe care o întreprindeți și planul de risc trebuie să fie scrise și actualizate în mod regulat.


Alunecările ș
i căderile

Alunecările, împiedicările și căderile, indiferent dacă sunt sau nu la locul de muncă, sunt costisitoare, dureroase și pot fi chiar tragice.

Alunecările și căderile sunt cele mai frecvente cauze a accidentelor din sectorul ospitalității, în special în bucătărie. Alunecările sunt cauzate în principal de suprafețele alunecoase datorită apei, deșeurilor alimentare sau uleiului. Purtarea încălțămintei greșite sporește pericolul. Mersul prea repede sau alergând și atenția distrasă cresc riscul de a cădea. Luați în considerare faptul că alunecările de baie sunt mai greu de gestionat în comparație cu bucătăriile.Curățarea profundă a pardoselilor prin utilizarea unor substanțe chimice specifice pentru curățarea podelelor, concepute pentru a reduce riscul de alunecare, va ajuta.

 

Ce se poate face?

 

Aluncările și căderile în bucătării, restaurante și în industria de catering pot fi reduse prin adoptarea unor măsuri simple:

  • efectuați menajul adecvat în zonele de lucru și de mers pe jos și păstrați aceste zone fără niciun fel de piedici;
  • utilizați încălțăminte potrivită;
  • asigurați-vă că iluminatul este adecvat;
  • aprindeți lumina înainte de a intra într-o cameră;
  • fiți precaut în timp ce deschideți ușile;
  • închideți ușile pentru cuptor, mașină de spălat vase, dulapuri și sertare;
  • mergeți, nu alergați;
  • scările trebuie să fie suficient de lungi, iar capetele inferioare și superioare ale șinelor laterale trebuie să fie echipate cu tampoane rezistente la alunecare;
  • -nu folosiți niciodată un înlocuitor inadecvat pentru o scară, cum ar fi un scaun, o cutie sau un butoi
  • scările trebuie să fie bine iluminate și să fie dotate cu balustrade rezistente;
  • folosiți covorașe antiderapante;
  • furnizați semnalizare de siguranță pentru a le reaminti oamenilor de riscurile de alunecare, de împiedicare și cădere, mai ales la intrarea și ieșirea din încăpere;
  • dacă se întâmplă vreun accident, mergeți, nu alergați, pentru că graba s-ar putea transforma într-un alt accident- v-ați putea răni pe dumneavoastră sau un alt coleg;
  • -nu transportați lucruri prea grele;
  • limitați numărul de vase de pe un suport la o anumită înălțime, astfel încât să nu cadă dacă faceți o oprire bruscă;
  • depozitați cuțitele într-un loc sigur atunci când nu le folosiți;
  • în timp ce cărați o tavă, păstrați încărcătura mai grea către dumneavoastră;

Gheață, îngheț și zăpadă

 

Pentru a reduce riscul de alunecări pe gheață, îngheț sau zăpadă, trebuie să evaluați riscul și să puneți în funcțiune un sistem de gestionare a acestuia.

Identificați zonele exterioare utilizate de pietoni care sunt cel mai probabil afectate de gheață, de exemplu: - intrările în clădiri, parcările auto, pasajele pietonale, scurtăturile, zonele înclinate și zonele continuu la umbră sau umede.

Monitorizați temperatura, deoarece prevenirea este esențială.

Trebuie să acționați ori de câte ori se prognozează temperaturi de îngheț.

  • Implementați o procedură pentru a preveni formarea de suprafețe înghețate și / sau atenționați  pietonii să stea departe de suprafața alunecoasă;
  • Utilizați sarea (detalii mai jos) sau ceva similar, pe suprafețe predispuse la alunecare în condiții de gheață și îngheț;
  • Direcționați pietonii spre căile mai puțin alunecoase.

Granularea

Cea mai obișnuită metodă utilizată pentru dezghețarea pavajelor este granularea, deoarece este relativ ieftină, se aplică rapid și se poate răspândi ușor. Sarea roșie (netedă și tratată) este cea mai frecvent utilizată "granulație". Este și substanța folosită pe drumurile publice.

Sarea poate opri formarea gheții și poate provoca topirea gheții sau a zăpezii existente.

Granularea ar trebui să fie efectuată atunci când există o prognoză de îngheț, gheață sau zăpadă sau atunci când aleile sunt susceptibile de a fi umede și temperatura este de îngheț. Cele mai bune momente sunt mai devreme seara înainte ca înghețul să se depună și / sau dimineața devreme înainte ca angajații să sosească. Sarea nu funcționează instantaneu; are nevoie de timp pentru a se dizolva în umezeala de pe alee.

Dacă granulați când plouă puternic, sarea va fi spălată, provocând probleme dacă ploaia se transformă în zăpadă. Zăpada compactată, care se transformă în gheață, este dificil de tratat eficient cu granulație. Rețineți că "înghețul de dimineață" poate apărea pe suprafețe uscate, când se formează roua de dimineață și îngheață la impact cu suprafața rece. Poate fi dificil de prevăzut când se poate întâmpla acest lucru.


Biban de mare la grătar

Cu siguranță mulți dintre clienții tăi sunt interesați de preparatele cu carne de pește. Îți propunem biban de mare la grătar cu sos de unt alb și busuioc, o rețetă foarte gustoasă.

Pește Restaurant

Escalop de vită normand

Escalopul este de obicei făcut din mușchi de vită fiert, modul de preparare variind. Escalopul de vită normand este o rețetă inspirată din bucătăria franțuzească. Iată cum se prepară!

Restaurant

Prăjitură Cerisier

Prăjitura Cerisier este un desert destul de des întâlnit în meniurile restaurantelor. Dacă încă nu știi rețeta, noi ți-o prezentăm aici.

Restaurant Desert