Devino client METRO

Aplică pentru un card METRO


solutii horeca pentru gestionarea crizei

 

Ne dorim sa știți ca suntem alături de voi în această perioadă deosebit de dificilă și vrem să vă reasigurăm că suntem aici pentru a va oferi suport. De aceea, ne-am gândit să vă susținem printr-o serie de comunicări ce conțin recomandări pentru adaptarea afacerii dumneavoastră la această situație de criză. 

Ghid-Delivery-v4


Soluții și recomandări pentru implementarea unui serviciu de livrare eficient

Serviciile de livrare sunt solicitate foarte mult în această perioadă, de aceea reorganizarea echipei, simplificarea meniului și asocierea cu un partener de livrare te pot ajuta să îți păstrezi afacerea și să rămâi aproape de clienții tăi. Parcurge Ghidul și alege soluțiile potrivite pentru afacerea ta. Vezi ghidul aici

 

Opt bune practici pentru implementarea serviciului de ridicare a comenzilor


Încă de la anunțarea suspendării activității de servire și consum în localuri, am început să culegem recomandări și bune practici care să te ajute să construiești un plan de criză eficient. Implementarea unui serviciu de livrare te poate ajuta să mergi mai departe în această perioadă. De aceea, ți-am pregătit un Ghid cu idei și recomandări care să te ajute, pas cu pas, să rămâi alături de clienții tăi. Vezi ghidul aici

Ghid-Pick-UP
Ghid-Facebook


Sfaturi pentru a interacționa cu clienții prin Rețelele de Socializare


METRO a dezvoltat special pentru industria HoReCa un ghid care să te ajute să comunici cât mai eficient cu clienții tăi, în această perioadă. Ți-am pregătit bune practici, idei de postări pentru restaurantul tău dar și dimensiunile recomandate pentru postarile imagine și video, astfel încat mesajul tău să fie pus cât mai bine în valoare. 
Vezi ghidul aici